För, som jag redan har skrivit, är det oftast inte kriminella som arresteras och deporteras.
De samlar ihop vanliga människor som dök upp på vanliga möten och skickar dem till fängelse.
Vanligtvis på falska grunder, med förfalskade dokument. Varför?
Jag skrev om detta här:
https://x.com/a11an_pro/status/2007875304715653410
Kort sagt, migrationsverket drivs av kriminella klaner som bara beviljar medborgarskap till sina medlemmar. För att upprätthålla en balanserad statistisk bild behöver de deportera fler "riktiga flyktingar". Så de skickar vanliga, ärliga människor till förvar
Men för att ytterligare öka denna orättvisa är förvaren själva också under klanernas absoluta kontroll.
Den överväldigande majoriteten av personalen där tillhör också klanerna, och de har sina egna regler. Till exempel, när jag var där, var det konstant oväsen fram till klockan 02-03 på morgonen (Detta gjordes av säkerhetsvakterna). Och frukosten är klockan 08:00; Om du försover dig kommer du att vara hungrig till lunch. Hög musik, cigarettrök överallt och andra liknande omständigheter.
Det finns ingen att klaga till, du har blivit LJUGEN FÖR och stämplad som "brottsling", och nu är du en laglös. Tänk dig, kära svensk, att du blir ertappad på gatan och kastad i fängelse utan någon uppenbar anledning, och som svar på alla dina klagomål förklarar de för dig att du inte borde ha brutit mot lagen (vilket du inte bröt). Va, du skulle inte vilja begå självmord?