Citat:
Ursprungligen postat av BajsFader
När jag laddat ner .apk-filen och ska köra den på min Galaxy Nexus får jag endast ett felmeddelande som lyder "Ett problem uppstod när paketet analyserades." Sen kommer jag inte längre. Kör android 4.1.1. Någon som har en aning hur man löser detta?
I övrigt vill jag tacka för att ni har återupplivat projektet. Jag uppskattade den förra versionen väldigt mycket och hoppas få göra detsamma med denna version.
blev samma för mig med första länken på github. ladda ned igen och kontrollera att den nedladdade apken har rätt storlek. Jag körde speedysharelänken. funkar det fortfarande inte testa att öppna apk genom filhanteraren.
blir det fortfarande fel vid nedladdning testa igen, annars för över via dator med usbsladden
essylia i gamla tråden:
"Sitter du på 3g/4g så kan det bero på att den tappar mottagningen och "avslutar" nedladdningen utan att ha fått hem hela filen, därav blir den korrupt samt att den interna Webbläsaren som följer med i Android-lurar är rätt sämst när det gäller att ladda ner överlag.
Jag rekommenderar att ladda ner den via dator och sedan föra över till telefonen via USB då det är smidigast."