2015-06-01, 15:54
Medlem
Tydligen har de ändrat sista raden med länken till deras hemsida från m.sl.se till sl.se idag. Såg en bild som en polare skickade.
Citera
2015-06-01, 16:02
Medlem
Ignorera detta...
Senast redigerad av Shhako 2015-06-01 kl. 16:07.
Citera
2015-06-01, 16:06
Medlem
http://imgur.com/c7dKsXD
Citera
2015-06-01, 17:21
Medlem
inofficiells avatar
Snackade med en kompis nyss och han fick inte kliva på bussen (SL) då chaffisen "såg att den var falsk".

Hoppas ni åtgärdar detta snart. Tack för ett bra arbete annars.
Citera
2015-06-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inofficiell
Snackade med en kompis nyss och han fick inte kliva på bussen (SL) då chaffisen "såg att den var falsk".

Hoppas ni åtgärdar detta snart. Tack för ett bra arbete annars.

Sicken Blsåning han gick på! Men det var nog egentligen DU, eller hur ... ?!

Hahaha, det finns INGEN CHANS att se om en av dessa SMS-biljetter är falsk eller ej, enda sättet är att skanna den!

Så, det är bara att stå på sig, och inte tro på stöddiga chaffisar.

Sen vore det trevligare om DIN ton inte vore så kaxig, då utvecklarna ICKE gjort det minsta lilla fel, så kom med Konstruktiv Kritik i fortsättningen, och inte rent skitsnack, Tack!
Citera
2015-06-01, 19:01
Medlem
inofficiells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl

Hahaha, det finns INGEN CHANS att se om en av dessa SMS-biljetter är falsk eller ej, enda sättet är att skanna den!

Sen vore det trevligare om DIN ton inte vore så kaxig, då utvecklarna ICKE gjort det minsta lilla fel, så kom med Konstruktiv Kritik i fortsättningen, och inte rent skitsnack, Tack!

Är du full eller? Jag hade inte det minsta "kaxig" ton. Rapporterade ett problem helt enkelt. Det står ju att de tagit bort ett "m" i URLen så en överdrivet nitisk chaffis kan nog slå ner på en sådan sak.
Citera
2015-06-02, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lbl

Gissar att det hade med det jag skrev i mitt tidigare inlägg att göra. De har ändrat utseendet...
Citera
2015-06-02, 07:49
Medlem
Verifierade att de har ändrat igår. Min bild stämmer. De har tagit bort "m" från adressen. Borde väl vara lätt att fixa?
Citera
2015-06-02, 09:41
Medlem
http://m.imgur.com/SRnWrVb
Citera
2015-06-02, 10:32
Medlem
jcarlbergs avatar
Skåne verkar inte finnas med och utvecklaren verkar ligga i ide. Kan man på något enkelt sätt lägga till egna städer? Är det svårt att skapa ett sms manuellt?
Citera
2015-06-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inofficiell
Är du full eller? Jag hade inte det minsta "kaxig" ton. Rapporterade ett problem helt enkelt. Det står ju att de tagit bort ett "m" i URLen så en överdrivet nitisk chaffis kan nog slå ner på en sådan sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Shhako
Gissar att det hade med det jag skrev i mitt tidigare inlägg att göra. De har ändrat utseendet...

Japp, jag var full, och hade fel, men tills vidare är det då bara att köra med Appen "SMS Edit", som finns på https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rayy.android.editad och numera är uppdaterad så den klarar så långa SMS som biljetterna.

Skapa en biljett.
Starta SMS Editor, Dutta på 'Load Messages', Dutta på den just skapade biljetten, Dutta så man står precis efter Punkten i 'M.' och Backa sen bort 'M.' i raden med 'm.sl.se'. Dutta på SAVE.

Klart!
Citera
2015-06-02, 13:14
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg
Skåne verkar inte finnas med och utvecklaren verkar ligga i ide. Kan man på något enkelt sätt lägga till egna städer? Är det svårt att skapa ett sms manuellt?

Källkoden finns fritt tillgänglig på GitHub, https://github.com/Olangu/Fejkbiljett-Android så den som är händig får fritt göra ändringar och sedan göra en pull-request till repot. Vare sig jag eller Olangu har haft varken tid eller ork att spendera flera timmar på Fejkbiljett, tror Olangu har fullt upp med diverse jobb och jag har ingen ork pga. allvarligare sjukdom.

Om någon vill fortsätta utvecklingen så finns källkoden som sagt uppe på GitHub och jag kompilerar mer än gärna nya .apk-filer om det skulle behövas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in