2017-01-07, 18:17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nu bara måste jag gnälla av mig igen. Hur fan tänker kommunerna när dom ger så här mycket pengar åt att jaga tränande människor? Dom kan ju göra något åt sjukvård, asylkaoset, kriminaliteten, pensionerna eller varför inte skolan? Satans idioter, jag fattar inte hur dumskallar kan rösta på smutsen.

Fan skänk sverige till Danmark snart. Flyttar fan å skiter i det här kapsesjande skeppet man en gång stolt kallade sitt hemland.
Vad skattepengar får bekosta idag är så beklämmande att jag inte kan tänka på det.

Ut å jaga våldsmän istället! Eller nej, vänta, just det.. Våldtäkt är ju något bra jämfört med t.ex. dopingbrott om man ska titta på svea rikes lagstiftning.

Var också tvungen att hälla ur mig. Kan ju hoppas att någon politiker-tomte har förirrat sig in till f12 och läser detta å skäms redigt över att vara del av den cirkus vi kallar regering.

-ALferd
Citera
2017-01-21, 12:01
Medlem
ylnos avatar
Poliser på factory fitness Norrköping, just nu.
Citera
2017-01-23, 18:33
Medlem
Åkte på husrannsakan idag. Bor i östersundsområdet. Fick ett samtal av polisen efter jobbet där de förklarade att de varit och gjort husrannsakan för att de hade fått ett anonymt tips att jag använder mig av dopingpreparat. De frågade om jag kan komma på förhör imorgon. Kommer jag inte kommer de hämta mig med tvång. De tog runt 80st ryssar, 18 st caber/dostinex och en halv flaska sterilt vatten (LOL). Vad bör jag förvänta mig kommer hända nu? Jag vet att jag kommer få pissa och att de skickat det beslagtagna på analys och att de kommer visa för ryssar, styrkan vet jag inte, tippar på runt 10mg per tab. Jag kommer pissa positivt för test e och npp antagligen. Hur ska jag bemöta dem imorgon? Kommer jag häktas så jag får förväntas att stanna kvar? Är det lika bra att bara erkänna att man har brukat då det endå kommer visa positivt?
Citera
2017-01-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av privium
Åkte på husrannsakan idag. Bor i östersundsområdet. Fick ett samtal av polisen efter jobbet där de förklarade att de varit och gjort husrannsakan för att de hade fått ett anonymt tips att jag använder mig av dopingpreparat. De frågade om jag kan komma på förhör imorgon. Kommer jag inte kommer de hämta mig med tvång. De tog runt 80st ryssar, 18 st caber/dostinex och en halv flaska sterilt vatten (LOL). Vad bör jag förvänta mig kommer hända nu? Jag vet att jag kommer få pissa och att de skickat det beslagtagna på analys och att de kommer visa för ryssar, styrkan vet jag inte, tippar på runt 10mg per tab. Jag kommer pissa positivt för test e och npp antagligen. Hur ska jag bemöta dem imorgon? Kommer jag häktas så jag får förväntas att stanna kvar? Är det lika bra att bara erkänna att man har brukat då det endå kommer visa positivt?

Låt dom ta prov och vänta på svaret innan du erkänner. Det tycker jag iaf. Gör det inte för lätt för dom!

Mvh
Citera
2017-01-23, 19:46
Medlem
Citat:

Hej!

Nej, du kommer öht inte få sitta i en cell, än mindre anhållas, än mindre häktas för de där små mängderna.

Du har ingenting att förlora på att neka, så gör det. Har du extrem tur kanske ditt fall "falller mellan stolarna" eller så orkar de inte ta det till rättegång i brist på tid eller liknande. Målade mycket när jag var yngre, nekade till saker även när jag blev plockad på bar gärning och ibland lyckas man komma undan trots det om man nekar. Du får ändå inte hårdare straff, så absolut inget att förlora på det.

Lycka till!
Citera
2017-01-23, 20:06
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Att med endast ett "anonymt tips" som grund tillåta husrannsakan låter väldigt fel av åklagare.

Neka, och hävda bestämt att du blivit ditsatt av den "anonyma" tipsaren. Troligtvis ett ex som vill hämnas eller whatever...

Neka även om du torskar på pissprov (försök hålla dig borta från provet så länge du kan), hävda att det måste vara kosttillskott om du är positiv.

Erkänn aldrig! Aldrig!
Citera
2017-01-23, 20:21
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

I princip är det lika bra att erkänna då de hittade det hemma hos dig, då är det I PRINCIP kört. Du hade ju rätt lite grejer så skulle tippa på 50 dagsböter och kanske lite problem från Transportstyrelsen.

Men precis som de andra säger, neka hela vägen. Liten chans att komma undan och det kostar ingenting. Du kan säga "ingen kommentar" på absolut ALLA frågor, gör det gärna så utdraget och dyrt för grisarna som möjligt. De kommer säkert hota med allt möjligt men de ljuger riktigt duktigt.
Citera
2017-01-23, 20:33
Medlem
OK, neka ska jag göra. Hur stor är chansen att de fortsätter att göra fler husisar? Problem hos transportstyrelsen? Kan jag bli av med körkort eller?
Citera
2017-01-23, 20:34
Medlem
ftwGBGftws avatar
Som tidigare kommentarer. NEKA! Erkänn aldrig om du har en möjlighet att slippa undan. Det kan lika gärna vara sockerpiller dom beslagtagit hos dig eller så får dom inte igenom UP för att misstanken är för låg.
Citera
2017-01-24, 07:06
Medlem
Citat:
OK, neka ska jag göra. Hur stor är chansen att de fortsätter att göra fler husisar? Problem hos transportstyrelsen? Kan jag bli av med körkort eller?

Ja om du fortsätter bruka.
Citera
2017-02-01, 20:31
Medlem
t.u.r.u.ts avatar
Verkar det inte som att gymrazzior och liknande av polis har minskat på sistone? Är jag den enda som har fått den uppfattningen? Kanske bara i Stockholm? Sen är jag ju inte så stor så att jag sticker ut så kanske går lite säkrare än andra här

Aja, vill bara se ifall nån har hört om några razzior på sistone. Blir lite orolig, lugnet före stormen vibbar typ.

EDIT: Fokuserar de på shoppar istället för brukarna nu?
Senast redigerad av t.u.r.u.t 2017-02-01 kl. 20:36.
Citera
2017-02-01, 21:22
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.u.r.u.t
Verkar det inte som att gymrazzior och liknande av polis har minskat på sistone? Är jag den enda som har fått den uppfattningen? Kanske bara i Stockholm? Sen är jag ju inte så stor så att jag sticker ut så kanske går lite säkrare än andra här

Aja, vill bara se ifall nån har hört om några razzior på sistone. Blir lite orolig, lugnet före stormen vibbar typ.

EDIT: Fokuserar de på shoppar istället för brukarna nu?

Polisen har inte samma resurser längre, kommer nog öka ska du se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in