2015-02-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkmenliten
Har de vart lugnt senaste tiden angående tester? Inte hört mycket alls om nåon som blivit testad eller så.
Sverige är stort du hör inte allt
Citera
2015-03-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulkamania
För ett år sen åkte jag in på förhör och i samma veva fick jag lämna pissprov. Efter den tiden har jag varit svår att få tag i, EJ med flit.

Idag hörde polis av sig till mig och höll försenat förhör i telefon.
Hon sa att dom hade hittat "metaboliter från drostanolon" i urinet. Jag förnekade min vetskap att jag brukat något sådant.
Hon skulle skicka ärendet till åklagare idag som skall kolla igenom det, antingen läggs det ner eller blir rättegång.

Vad har jag att förvänta mig nu? Kommer dom vilja att jag lämnar urinprov igen? Kommer dom köra razzia på min bostad?

Vad jag kan se när jag googlar så är det "Masteron". Stämmer det?
Jag skrev inte ner det medicinska namnet som förhörsledaren uppgav men det låter som det som uppgavs.

Om de kör razzia på din bostad och tar din dator och lyckas koppla dig till ditt flashback konto där du i tidigare inlägg sagt att du går på testo E o dylikt lär du ju åka fast. Å andra sidan så finner jag det svårt att tro att dom kommer köra razzia i din bostad.

Det finns nog också viss risk för ytterligare provtagningar, så ligg lågt ett tag tills det hela är water under the bridge. Men av allt att döma så kommer det förmodigen inte ens leda till åtal.
Citera
2015-03-18, 13:33
Medlem
Polisen var inne på IKSU imorse, bussen stod parkerad utanför.
Citera
2015-03-19, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggsebbe
Polisen var inne på IKSU imorse, bussen stod parkerad utanför.

Vart var detta?
Citera
2015-03-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Vart var detta?

en google sökning gav Umeå. Sen vet inte jag om det stämmer.

Mvh
Citera
2015-03-19, 11:36
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Vart var detta?

Umeå. Känns som norra Sverige är speciellt drabbat av razzior.
Citera
2015-03-19, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
en google sökning gav Umeå. Sen vet inte jag om det stämmer.

Mvh

Det stämmer, IKSU ligger i Umeå.

Edit: såg att det redan var bekräftat haha, var lite snabb där.
Citera
2015-03-19, 21:55
Medlem
Jasså så nu var det dags för iksu igen. Får man gå över till andra gym ett tag då :P
Citera
2015-04-13, 23:08
Medlem
Eagers avatar
Någon som vet hur det ser ut på Nordic Wellness, brukar de köra razzior eller be folk lämna pissprov?
Citera
2015-04-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eager
Någon som vet hur det ser ut på Nordic Wellness, brukar de köra razzior eller be folk lämna pissprov?

NW har massor av olika anläggningar runt om i södra sverige plus nån enstaka norrut. Alla arbetar inte likadant men ingen av dessa är RF-anslutna så vitt jag vet.
Däremot är det ju polisen som brukar stå för dessa "razzior" och hur de arbetar i olika polisdistrikt är nog svårt att säga.

Vet att Nordic Wellness i GBG haft en del besök av farbror blå för ett par år sedan iaf.
Citera
2015-04-17, 17:19
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Någon som vet nåt om Jönköping i dagsläget? Ska tydligen pågå nu och startat i början på veckan om jag förstått det rätt.
Citera
2015-04-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Någon som vet nåt om Jönköping i dagsläget? Ska tydligen pågå nu och startat i början på veckan om jag förstått det rätt.

Vart fick du denna infon ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in