2013-02-03, 12:14
Medlem
Jag har så länge jag minns alltid behövt gå på toa max 1 gång varje dag. Nu har det varit så att jag har behövt gå på toa 2-3 gånger i över en vecka och varje gång så ser det helt gult ut. Idag så fanns det även svarta prickar, trodde först det var svarta frön men har inte ätit några. Var även någon dag där jag fick ont i magen, kväljningar, diarré där avföring var rött, ringde till 1177 och de sa att det kunde ha varit vinterkräksjukan. Men det gick över på några timmar så jag antar att det inte var det.

Jag har inte ändrat på några vanor, det är inte diarré eftersom det är varken löst eller vattnigt. Borde jag oroa mig?
Senast redigerad av NameIess 2013-02-03 kl. 12:17.
Citera
2013-02-03, 12:51
Medlem
Kan vara magkatarr, eller så var det någon form av magsjukan. Är du orolig så sök till din Vårdcentral så gör de lite blodprover o kollar dig.
Citera
2013-02-04, 22:45
Medlem
Kollade på det, verkade inte ha något av symtomerna.

Den som känns mest obehagligt är de ändrade toalettvanorna och den gula avföringen som har hållit på i snart 2 veckor nu. Men jo ska försöka kontakta vårdcentralen, men känns som om dem kommer bara råda dig att vänta i fler veckor och se om det blir bättre.
Citera
2013-02-04, 23:58
Medlem
Gå till VC gul avföring tyder på något fel .Hur ser huden ut? Ögonvitorna?
Citera
2013-02-05, 00:01
Medlem
Låter som gallsymptom. Borde ha med din nyliga infektion att göra men om det inte blir bättre så skulle jag kollat upp det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in