2013-02-02, 23:06
Medlem
Finns det? eller e det olagligt som allt annat i det här tråkiga landet...
Citera
2013-02-03, 11:32
Medlem
Fyr4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexHall
hahahhaa!!!!! Tack! men jävligt nördigt av dig att orka göra allt det där -.-

Verkligen inte, du borde väl fatta själv att du ska söka? Inte ens för dig kan det vara speciellt svårt.

Prevé är väl den av klubbarna som ska vara bäst.
Citera
2013-09-08, 22:26
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Har funderat på att gå tillbaka till HeartBeat framförallt då Amina Axelsson huserar där ibland (imorrn är hon där tex). Är hon bra i privaten? Vad gör hon därinne?

EDIT: Ser att inlägget hamnade i fel tråd, moderatorn kanske kan flytta den till den större tråden i "Eskort..."delen?
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2013-09-08 kl. 22:34.
Citera
2013-10-08, 19:25
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familjefaristan
Äntligen ska Club Privé stänga! 8/10-2013

Domslutet från Hovrätten kom idag och min bostadsrättsförening meddelade mig! Efter så många års strid om att få bort dom.

Äntligen är det slut på all maffia på gatan. Inga fler pistolskott. Man har inte vågat gå ut på gatan efter kl 21:00 då dom drar igång med sitt.

Vi har verkligen varit rädda alla vi som bott här i området.
Vilka människor den ena kriminellt belastade efter den andra har man sett gå in och ut.
Gap och skrik på gatorna, sena nätter dag ut och dag in.

Nu kan Barnen gå till och från sina kompisar utan att man skall vara rädd för att något skall hända dem. Ni som har barn förstår säkert hur jag menar.

Vem skulle våga släppa ut sina barn?

Som jag sa Äntligen är det klart att dom skall stänga och hela föreningen är så lycklig.

En lycklig Familjefar i stan:-)
Fint trollförsök. Vad fan skulle "maffioson" vilja skada dina ungar för då? Såvida de inte är 15 åriga fjortisar som testat på lite knark och nu ligger risigt till med skulder.
Citera
2013-10-09, 17:37
Medlem
Fred Friendlys avatar
Manhattan på Kungsholmen, är det en stripklubb? Bor i närheten och brukar promenera förbi och tänka "stripklubb" varje gång jag går förbi och fantisera om att Carl Serung bajsar på damerna innanför dörren.
Citera
2013-10-11, 10:54
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Manhattan på Kungsholmen, är det en stripklubb? Bor i närheten och brukar promenera förbi och tänka "stripklubb" varje gång jag går förbi och fantisera om att Carl Serung bajsar på damerna innanför dörren.
Aa, Manhattan är en schysst strippklubb. Du borde kika in nån gång
Citera
2013-10-20, 13:27
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Aa, Manhattan är en schysst strippklubb. Du borde kika in nån gång

Nej om vi pratar omManhattan på Hantverkargatan så är det ingen strippklubb. Känd som ett typiskt "Gayhak" så det enda du lär stöta på därinne är en massa gloryholes. Eller har den klassiska interiören på nåt sätt ändrats till en strippklubb därinne? Det var några år sedan men jag har varit därinne och kollat in det av ren nyfikenhet då dörren verkligen skriker "Strippklubb!"

http://www.manhattan.nu/

*Ber för övrigt till moderatorn om att tråden flyttas så vi får lite snygg höststädning
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2013-10-20 kl. 13:32.
Citera
2013-11-23, 13:08
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Nej om vi pratar omManhattan på Hantverkargatan så är det ingen strippklubb. Känd som ett typiskt "Gayhak" så det enda du lär stöta på därinne är en massa gloryholes. Eller har den klassiska interiören på nåt sätt ändrats till en strippklubb därinne? Det var några år sedan men jag har varit därinne och kollat in det av ren nyfikenhet då dörren verkligen skriker "Strippklubb!"

http://www.manhattan.nu/

*Ber för övrigt till moderatorn om att tråden flyttas så vi får lite snygg höststädning
..................

Take a hint grabben..
Citera
2013-11-24, 13:49
Bannlyst
Igår va ja o en polare ute och kom förbi en striklubb på kungsholmen. Hantverkargatan 55 närmare bestämt. Inträdet va på 600 spänn men om man köper lapdance eller liknande slipper man betala för inträde. Annars finns också klubb prive. Vi betalade inte för vi e ganska fattiga just nu innan lönen men nästa gång ska ja definitivt gå dit.
Citera
2013-12-10, 04:57
Medlem
Hejsan vad kostar en onanishower på heartbeat? Någon som testat nya tjejen Elin?
Citera
2013-12-10, 19:22
Medlem
Hörde att en viss känd jugge startar en ny strippklubb Stockholm inom kort
Citera
2014-01-28, 05:03
Medlem
Harem på kungsholmen är nog den mest privata klubben jag varit på. Snygga tjejer och dom är inte sena med att ge en hjälpande (H)and... Trevlig stämning, men 90spänn för en öl... Inte vet jag jag bor inte i storstan så d ä kansdke okej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in