• 1
  • 2
2013-02-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livs.njutaren
men han suger så jävla bra

Exakt...I rest my case :P
Citera
2013-02-04, 14:59
Medlem
Citat:
Hade en kompis som fick tag på en ladyboy (alltså kuken kvar) jag skrattade så jag grät
och sa åk hem å knulla "henne" nu nästa dag så sitter jag och kompisarna på en
restaurang och väntar på honom, och ser att han kommer med denne Ladyboy

Jag började gapskratta och sa: såg du inte att hon hade kuk mellan benen

Då tittar han ner i marken lite skamset och säger: jag vet, men han suger så jävla bra

Trodde jag skulle dö av skratt, skrattade så jag nästan sket ner mig

Fy fan va äckligt
Men är dom så snygga som man inte ser skilnad på vissa alltså? Det känns ju otäckt.
Citera
2013-02-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusdenstore
Fy fan va äckligt
Men är dom så snygga som man inte ser skilnad på vissa alltså? Det känns ju otäckt.

Ja det finns Katoyer (opererade) som är så himla välgjorda så en full människa aldrig
skulle märka att det varit en kille, men om man inte får reda på det, så gör det ju inget.

Däremot om man stöter på en Ladyboy (kuken kvar) så hade man ju blivit vansinnig om
man hittar en kuk på en "tjej" som man har hånglat med... jag klarade mig som horkarl
Citera
2013-02-06, 01:50
Medlem
Citat:
Ja det finns Katoyer (opererade) som är så himla välgjorda så en full människa aldrig
skulle märka att det varit en kille, men om man inte får reda på det, så gör det ju inget.

Däremot om man stöter på en Ladyboy (kuken kvar) så hade man ju blivit vansinnig om
man hittar en kuk på en "tjej" som man har hånglat med... jag klarade mig som horkarl

VA?? men vadå. Har dom fitta och hela kittet? Kan man göra så verkligen? Detta är hur sjukt som helst. Aldrig att ja åker till thailand
Citera
2013-02-06, 18:58
Medlem
barnhursts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusdenstore
VA?? men vadå. Har dom fitta och hela kittet? Kan man göra så verkligen? Detta är hur sjukt som helst. Aldrig att ja åker till thailand

Ha ha det finns ju här också. Inte så ovanligt med "könskorrigerade". Men inte alls vanligt som där, verkar det som.
Citera
2013-02-11, 18:33
Medlem
Citat:
Hade en kompis som fick tag på en ladyboy (alltså kuken kvar) jag skrattade så jag grät
och sa åk hem å knulla "henne" nu nästa dag så sitter jag och kompisarna på en
restaurang och väntar på honom, och ser att han kommer med denne Ladyboy

Jag började gapskratta och sa: såg du inte att hon hade kuk mellan benen

Då tittar han ner i marken lite skamset och säger: jag vet, men han suger så jävla bra

Trodde jag skulle dö av skratt, skrattade så jag nästan sket ner mig

Det är väl din kompis som ska skratta som fick en grym avsugning?
Citera
2013-03-08, 21:52
Medlem
Maxwellanders avatar
Satte på en thaibrud i köpenhamn för några månader sedan och efteråt har jag funderat om hon inte var lite för lång hade lite för mörk röst och lite för otajt mus!! Ahhhh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in