2016-06-27, 22:58
Medlem
Akatters avatar
Halllååå där!

Det är så att jag har får ett meddelande i messenger där det står "Säj hej med ett foto" och under det står det "Öppna kameran", men när jag väl trycker på den kommer det upp en kamera/video och då kan man tex ta en bild och skicka till mina vänner på Facebook. Man kan varken ta bort den eller skriva något där och det skumma är att det är min bild....

Det är skumt eftersom det står just "säj", vadå "säj"??
Har tagit bort appen och installerat om den, har även startat om mobilen men den finns fortfarande kvar där när jag loggar in... men när jag loggar in från datorn så finns den inte där??
Vet någon hur man tar bort det här??

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/13528990_1136467226410679_5983942382242508040_n.jp g?oh=46202f2b3a9aa54d035a67058b2c9642&oe=57EACF33
Citera
2016-07-27, 20:03
Medlem
blommlsds avatar
Hallå ja gbehöver hjälp, Det är så att jag testa och byta hudfärg på mina smileys (händerna och visa andra) bara för att testa en svart en gång, men nu är "Originalet" svart istället för gul som det var innan.

Hur ändrar man tillbaka så att original färgen (gul) kommer först och inte svart?
Citera
2016-08-14, 01:24
Medlem
PrimusPiluss avatar
Hej, jag raderade en tråd med viktig information, någon som vet om det finns någon möjlighet att återskapa raderade trådar?
Citera
2016-08-14, 19:41
Medlem
Har ett par funderingar om Messenger på iOS på min iPad och iPhone.

På vissa av mina konversationer så ser man när användaren är aktiv eller när den senast varit aktiv, på andra visas ingenting. Vad beror det på? Påverkas det av om man är vän på Facebook eller inte med dessa användare?

En annan sak är att jag i konversationerna ser en liten bild, profilbilden av användaren jag skriver med, till vänster om deras pratbubblor. Det lustiga, och lite irriterande, är att jag till höger om mina pratbubblor ser en liten bild som då borde vara min profilbild, men det är samma profilbild som den jag pratar med har till vänster om sina pratbubblor. Vad för knas är det?
Citera
2016-11-13, 09:07
Medlem
Senaste uppdateringen av messenger appen är på 166mb

Det kommer aldrig någon info vad som ändras och inget i den appen kan väl motivera en storlek på 166mb

Känns som deras uppdateringar är bara nått jävla ihop kast varannan vecka för att dom tror dom måste
Citera
2016-11-16, 23:35
Medlem
R4hu7s avatar
Hej!
Jag har ett problem med min messenger app. Appen brukar alltid visa de personer som är aktiva med en grön symbol jämte deras namn, man kan även se uppkommande födelsedagar etc.
Men såg att det även fanns en liten flik/pil som pekade nedåt så jag klickade på den och då byttes layout till den gamla versionen. Alltså att de senaste chattarna radats upp efter varandra, man kan heller inte se om de är inloggade eller inte.

Har försökt leta men hittar inte hur jag ändrar tillbaka, varken i messenger appen eller i inställningar på min iPhone.
Någon som vet hur man får tillbaka så man kan se vilka som är aktiva/inloggade?
Citera
2017-01-13, 16:23
Medlem
corpuss avatar
Jag har nyligen installerat Messenger i mobilen, och upptäcker att det kommer fram en bubbla varje gång man får ett nytt meddelande. Hur gör man för att stänger av denna avisering med bubblor?
Citera
2017-01-13, 16:28
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpus
Jag har nyligen installerat Messenger i mobilen, och upptäcker att det kommer fram en bubbla varje gång man får ett nytt meddelande. Hur gör man för att stänger av denna avisering med bubblor?
http://www.techgainer.com/disable-facebook-messenger-chat-heads-android/
Citera
2017-01-13, 16:49
Medlem
corpuss avatar
Tack så mycket, salxsar
Citera
2017-01-13, 16:50
Medlem
corpuss avatar
Tack så mycket, salxar.
Citera
2017-05-27, 04:44
Medlem
Hej!

Jag har ett problem med Messenger som stör mig grovt. Det är så jag hade en på Facebook och på Messenger som jag har tagit bort som vän. Den personen vill jag inte ha med att göra. Jag trodde att det skulle bara räcka med att radera hen ifrån FB och sedan radera konversationen, men det gjorde det inte. Ser fortfarande personen om jag går in under personer och när personen ifråga är online. Hur ska jag göra? Jag har version 119.0 för iOS.
Senast redigerad av Inaktiveratkonto 2017-05-27 kl. 04:46.
Citera
2017-05-30, 00:35
Medlem
En konstig sak hände idag. Kollade på min messenger. Då ändrades min kompis bild (att man har läst) till en grå cirkel i stället. Efter ett tag kom bilden tillbaka. Någon som kan svara varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in