2013-02-02, 01:26
Medlem
latexxxsss avatar
Jag hittade lite nostalgi på nätet.. Hur var egentligen Tusen och en natt som program?

1. http://www.youtube.com/watch?v=JRmEF0whjz8
2. http://www.youtube.com/watch?v=JEi899KWnxk
Citera
2013-02-02, 01:35
Medlem
Polyklorfenols avatar
Med dagens mått inte särskilt upprörande, men då var det ju lite mer nyhetens behag. Tror att det var mest soft core, utan närbilder.
Citera
2013-02-02, 01:46
Medlem
RastaSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Med dagens mått inte särskilt upprörande, men då var det ju lite mer nyhetens behag. Tror att det var mest soft core, utan närbilder.

nä visst är där fina närbilder emellan åt, men mycket åt kult, lite åt vintage hållet!!!
Citera
2013-02-03, 15:57
Medlem
TOEN kallade TV 1000 sin satsning på att börja sända porrfilmer. Det var ett program som inramade själva porrfilmen, som ibland kunde vara rätt ambitiöst, men ibland bara var några ord från YMT. Möjligen var det någon speciell dag som de gav mer tid till programmet före filmen, minns inte riktigt.

Några avsnitt som jag såg och råkar minnas: klädpoker i studion, där exv. ett av Sveriges numera mesta kvinnliga programledarproffs satt i bara bröst till slut, till sin egen synbarliga förfäran, och en gång var det ett par som hade sex live i studion bakom YMT medan hon pratade, utan att hon låtsades om dem! Inte direkt fråga Olle, eller vad fan skiten på femman heter Jag minns även några av Stockholms mer kända strippor som fick framträda, och även krypa upp i knät på diverse kändisar på intervjubesök hos Ylva. La Camilla och Dominika på besök på den tiden de var riksslampor...dessutom visade YMT diverse korta porrfilmer av olika slag, mer eller mindre hardcore.

Tveksamt om någon skulle våga sjösätta ett så porrigt program idag, men tittarsiffror skulle det garanterat bli.
Citera
2013-02-13, 14:44
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
...
Några avsnitt som jag såg och råkar minnas: klädpoker i studion, där exv. ett av Sveriges numera mesta kvinnliga programledarproffs satt i bara bröst till slut, till sin egen synbarliga förfäran
...
Just det avsnittet måste jag ha missat.
Vem var programledarproffset?
Citera
2013-02-13, 23:01
Medlem
latexxxsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Just det avsnittet måste jag ha missat.
Vem var programledarproffset?

Proglamledaren var Ylva-Maria Thompsson
Citera
2013-02-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latexxxss
Proglamledaren var Ylva-Maria Thompsson

I helvete heller, du fattar ju noll - det var Gry Forsell, som jag tror jobbade på Z-TV på den tiden, (som tillhörde samma kanalgrupp som TV1000). Hon vill kanske inte bli påmind om det idag, men egentligen ganska oskyldigt. Hon var inte alls lika känd på den tiden, och samhällsklimatet var litet annorlunda.
Citera
2013-02-15, 17:52
Medlem
latexxxsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
I helvete heller, du fattar ju noll - det var Gry Forsell, som jag tror jobbade på Z-TV på den tiden, (som tillhörde samma kanalgrupp som TV1000). Hon vill kanske inte bli påmind om det idag, men egentligen ganska oskyldigt. Hon var inte alls lika känd på den tiden, och samhällsklimatet var litet annorlunda.

Du fattar ju inte YMT = Ylva Maria Thompsson.
Citera
2013-02-16, 14:40
Medlem
Blåbärskungens avatar
-Jag minns att dom visade ett soloklipp med en svensk talang, hon dök sedan upp ridandes en mekanisk tjur i cotton eye joe videon.

- Lars Demian var gäst i ett avsnitt.

- Kajsa-lotta kom på besök och visade ett klipp från äventyret på pir59, något som tidningarna skrev om några dagar efter åt(då dom tagit betalt i dörren på klubben)
Citera
2013-02-16, 22:05
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latexxxss
Du fattar ju inte YMT = Ylva Maria Thompsson.

Lite roligt att du agerar överlägsen besserwisser fast du fått allt om bakfoten.
Vi vet nog alla att Ylva Maria Thompsson ledde Tusen och en Natt.
Vad det frågades efter var den numera kända programledare som spelade klädpoker och visade brösten i ett av avsnitten. Det var alltså Gry Forsell.
Hoppas du förstår nu!
Senast redigerad av MrKryptonite 2013-02-16 kl. 22:15.
Citera
2013-02-16, 22:17
Medlem
ConjureMes avatar
Det var såpass stort att Ylva-Maria Thompson hade egen krönika i viasats tv-kalender, som skickades hem till kunderna varje månad, där hon tipsade om månadens bästa porrfilm. Ljuva 90-tal!
Citera
2013-02-17, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKryptonite
Lite roligt att du agerar överlägsen besserwisser fast du fått allt om bakfoten.
Vi vet nog alla att Ylva Maria Thompsson ledde Tusen och en Natt.
Vad det frågades efter var den numera kända programledare som spelade klädpoker och visade brösten i ett av avsnitten. Det var alltså Gry Forsell.
Hoppas du förstår nu!

Tack för att du orkade, och på ett snällt sätt också :-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in