• 1
  • 2
2013-04-15, 17:08
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Det mest troliga är att det är någon idiot i AIK och Mutumba ligger bra till. Det känns som kutym i Rinkeby att ha någon ostraffad skriven på bilar som kriminella sedan använder.

När jag läst artikeln mer ordentligt så är jag mer än övertygad om att det måste vara han.
Citera
2013-04-15, 17:08
Moderator
Schlesiens avatar
Tråd i Kändisskvaller från i januari som kan ha med detta att göra: "Meriterad och välkänd" fotbollspelare leasar bilar åt kriminella
Citera
2013-04-15, 17:17
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Tråd i Kändisskvaller från i januari som kan ha med detta att göra: "Meriterad och välkänd" fotbollspelare leasar bilar åt kriminella

Men är det han som det spekuleras i den tråden så blir jag fan förbannad eftersom han spelar för tusan i div 4 numera men man vet aldrig.
Citera
2013-04-15, 19:25
Medlem
Det här med en känd fotbollsspelare vars bilar används i kriminella kretsar låter väldigt bekant, men jag fick för mig att det var i GBG eller Malmö. Finns det flera generösa fotbollskillar?
Citera
2013-04-15, 20:57
Medlem
pundarfans avatar
generös och generös ? denna "fotbollsspelare" KAN ju ha blivit utpressad att låna ut dessa bilar åt de kriminella polarna.. men ja tror det är en kriminell fan det med, har ju varit uppe trådar förut om denna fotbollsseplare som leasar ut bilar åt sina polare.. minns ej namnet men han hette ej svennson iaf i efternamn
Citera
2013-04-17, 01:53
Medlem
vi borde undersöka varför dessa människor begått dessa brott! straffet är helt oviktigt. vi måste lyssna och lära oss av dessa individer.

Har vårt samhälle på något sätt styrt in dem på denna kriminella bana?
Citera
2013-04-17, 07:28
Medlem
ispiks avatar
Är det inte Magnus Hedman som har upplägget att låna ut bilar till kriminella?

Knappast svenskar som använder språket som framkommer i telefonavlyssningen.
Vad gör Sveriges riksdagspartier åt den ökande invandrarkriminaliteten?
Är det bara Svenskarnas Parti som har en lösning på problemet?
Citera
2013-04-17, 12:18
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletprofet
vi borde undersöka varför dessa människor begått dessa brott! straffet är helt oviktigt. vi måste lyssna och lära oss av dessa individer.

Har vårt samhälle på något sätt styrt in dem på denna kriminella bana?

Jaa, den stora fina arbetslösheten i landet falukorv är definitivt en bidragande faktor till varför vissa individer begår brott.
Inte sant?
Citera
2013-04-17, 12:45
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ispik
Är det inte Magnus Hedman som har upplägget att låna ut bilar till kriminella?
Nej det är ju byxor han brukar dela med sina krim-polare.
Citera
2013-04-17, 19:41
Moderator
blomvattnares avatar
Tänk på regel 0.10 - maskning av namn.

/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto