• 2
  • 3
2005-05-11, 02:02
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Det är därför man inte skall äta citron och bananskal samtidigt, åtminstånde inte om man är nybörjare.

VAFAN HAR NI INTE SAGT DET TIDIGARE FÖR?!

JÄVLA IDIOTER!!!!!!!!!!

här går jag o köper LSD för alla mina pengar o så finns de på mina jävla fruktskal!!!!! :shoot2: :evil:
Citera
2005-05-11, 02:38
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REEEETAAARD
VAFAN HAR NI INTE SAGT DET TIDIGARE FÖR?!

JÄVLA IDIOTER!!!!!!!!!!

här går jag o köper LSD för alla mina pengar o så finns de på mina jävla fruktskal!!!!! :shoot2: :evil:

Ja, du är ju lite retarded.
Citera
2005-05-11, 18:04
Medlem
Tack för alla svar!

Hej! Jag är ny här och visste inte hur man gör när man skall svara. Dumt eller hur?
Min dotter har börjat knarka när hon var ca 17-18 år. Nu är hon 32 och efter ett par års uppehåll började hon på nytt när henns dotter blev 3 år. Nu är hon 9 år. Dottern har ett bra jobb och aldrig några pengar. Häftiga humörsvängningar. För 2 år sedan hittade jag amfetamin i hennes väska.
Klarar arbete men när hon kommer hem är hon slut. Jag är orolig för barnbarnet. Vad skall jag göra? Hur länge kan man hålla sitt missbruk under kontroll? Jag tror att hon testar andra saker under helgerna. Någon har sagt att hon har alltid citroner hemma och det såg jag själv. Möjligen för att dölja lukten.
Citera
2005-05-11, 21:57
Bannlyst
Om hon brukar/missbrukar droger när hon har barn, då har det gått för långt, prata med henne!
Vad är det bästa för dotterdottern? ha en mamma som snart kanske blir fet torsk på något eller låta henne bo på ett fosterhem/fosterfamilj!
Men prata med din dotter först!

Men hur visste du att det var amfetamin, har du själv skjutit?
Citera
2005-05-12, 23:10
Medlem
Har en teori.
Man blir ju ofta jävligt torr i käften av amfetamin.Tänkte att citron kan hjälpa så man inte blir så torr och slipper blåsor och sånt man kan få om man är torr länge.

Ska testa nästa gång de är torka i käften.Nån som har nått bra tips annars för o slippa vara torr? vatten hjälper ju inte.

Alltså hon har knarkat i 6 år medans hon haft ungen?
Hon kan nog ha det under kontroll hur länge som helst eller så kan de gå snett när som helst.Men om de har gått bra i 6 år så verkar hon ju ha ganska bra kontroll på det.
Antar att hon bara tar på helger och kan hon hålla sig till det så vorde det ju gå bra ett bra tag till.Är det så att det bara är helger kan du ju hitta på något med din dotter och barnbarnet nån helg då och då. om hon nu vill det. Kan ju vara bra att hon är drogfri nån helg då och då.

men är det soim jag förståt det att hon hållt på i 6 år och skött sig bra ändå så tycker jag du ska ta det lugnt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in