2013-01-30, 20:13
Medlem
Nu är det planerat och klart, om två dagar, denna lördag, ska jag äntligen ha sex med min flickvän. Jag är hennes första pojkvän och hon är min första flickvän, jag 21 hon 19, och det är dags för oss båda att förlora oskulden (riktig jackpot att två i dessa åldrar hittar varandra med samma egenskaper ). .

Problemen: Min förhud är för tight. Jag luktar piss där nere. Kommer antagligen för tidigt (handtrallor kan jag dra i över en timme, men då är det först 1 minut, vila 1 minut, sen efter startspurten minskas varje period väldigt mycket. Till slut efter 30 minuters maratontralla kan jag bara röra den 4-5 sekunder innan den spricker). Alltså, väldigt känslig. Ollonet är suuuuuperkänsligt, då min förhud är tight gör det för ont att dra ner förhuden, och de få gånger jag rört mitt ollon så har det verkligen gjort ont/eller ont och ont, det kanske är känslighet?

De få gånger jag lyckats få ner förhuden under ollonet är när jag kanske sitter på toan i 15-20 min och släpper vanliga tvåor när jag helt plötsligt blir kåt (inte av skitandet, brukar surfa in på ngt på mobilen) och då när den erigerade penisen är trång mot insidan av toaletten har det hänt att den glidit ner med hjälp av kisset som glidmedel.. Äckligt, jag vet, men det är bara då det hänt. Har aldrig vågat börja runka när den är nere då jag läst skräckhistorier om personer som fått ner den och sen inte upp. Trycker upp den fort som fan.

Sen sist men inte minst, men det viktigaste, kondomproblemet. Vet inte vilken kondom jag ska använda.. Min penis i erigerat tillstånd är max 13cm och omkrets vid roten är 11cm. Råkade ha en grande hemma (gammal, vet inte hur jag fick den) och den kan säkert fyllas ut med 10cm+ penis till. Har provat en-två andra RFSU och båda gångerna har de varit för stora, speciellt längst ner där den hålls på penisen, den delen brukar åka upp och ner vid lyxrunkar+användning av lösfittor (21 år oskuld.. var tvungen att göra ngt under tiden..) och till slut kommer den högst upp och åker av.

Vilken kondom tror ni jag ska ha? Någon ganska liten alltså. Hälften av mina problem är antagligen orsakade på grund av att jag är fet, 100kg+, när jag gått ner i vikt har jag t.ex. märkt av att fettet som tidigare var runt roten längst bak av penis försvunnit, blivit lite längre alltså visuellt. Förhuden har blivit lite lösare nu också då den måste anpassa sig efter 2cm "mer" penis, men nu är det här bestämt till lördag och kan max gå ner ytterligare ett kg, lär inte nå målvikten förrän sommaren annars.

Och hur förbereder ni er inför första gången/inför sex? Vi har lovat varandra att göra allt för varandra och vill fan inte komma första sekunden.

Sorry för lång tråd, många problem och noja.. Ang. kondomer, måste gå att köpa i butik, online är det försent nu!!!
Citera
2013-01-30, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markserilo
Nu är det planerat och klart, om två dagar, denna lördag, ska jag äntligen ha sex med min flickvän. Jag är hennes första pojkvän och hon är min första flickvän, jag 21 hon 19, och det är dags för oss båda att förlora oskulden (riktig jackpot att två i dessa åldrar hittar varandra med samma egenskaper ). .

Problemen: Min förhud är för tight. Jag luktar piss där nere. Kommer antagligen för tidigt (handtrallor kan jag dra i över en timme, men då är det först 1 minut, vila 1 minut, sen efter startspurten minskas varje period väldigt mycket. Till slut efter 30 minuters maratontralla kan jag bara röra den 4-5 sekunder innan den spricker). Alltså, väldigt känslig. Ollonet är suuuuuperkänsligt, då min förhud är tight gör det för ont att dra ner förhuden, och de få gånger jag rört mitt ollon så har det verkligen gjort ont/eller ont och ont, det kanske är känslighet?

De få gånger jag lyckats få ner förhuden under ollonet är när jag kanske sitter på toan i 15-20 min och släpper vanliga tvåor när jag helt plötsligt blir kåt (inte av skitandet, brukar surfa in på ngt på mobilen) och då när den erigerade penisen är trång mot insidan av toaletten har det hänt att den glidit ner med hjälp av kisset som glidmedel.. Äckligt, jag vet, men det är bara då det hänt. Har aldrig vågat börja runka när den är nere då jag läst skräckhistorier om personer som fått ner den och sen inte upp. Trycker upp den fort som fan.

Sen sist men inte minst, men det viktigaste, kondomproblemet. Vet inte vilken kondom jag ska använda.. Min penis i erigerat tillstånd är max 13cm och omkrets vid roten är 11cm. Råkade ha en grande hemma (gammal, vet inte hur jag fick den) och den kan säkert fyllas ut med 10cm+ penis till. Har provat en-två andra RFSU och båda gångerna har de varit för stora, speciellt längst ner där den hålls på penisen, den delen brukar åka upp och ner vid lyxrunkar+användning av lösfittor (21 år oskuld.. var tvungen att göra ngt under tiden..) och till slut kommer den högst upp och åker av.

Vilken kondom tror ni jag ska ha? Någon ganska liten alltså. Hälften av mina problem är antagligen orsakade på grund av att jag är fet, 100kg+, när jag gått ner i vikt har jag t.ex. märkt av att fettet som tidigare var runt roten längst bak av penis försvunnit, blivit lite längre alltså visuellt. Förhuden har blivit lite lösare nu också då den måste anpassa sig efter 2cm "mer" penis, men nu är det här bestämt till lördag och kan max gå ner ytterligare ett kg, lär inte nå målvikten förrän sommaren annars.

Och hur förbereder ni er inför första gången/inför sex? Vi har lovat varandra att göra allt för varandra och vill fan inte komma första sekunden.

Sorry för lång tråd, många problem och noja.. Ang. kondomer, måste gå att köpa i butik, online är det försent nu!!!

Det kan vara bra att prata med en läkare om förhuden
Citera
2013-01-30, 20:29
Medlem
Ang pisslukt så är ett bra tips att tvätta sig ordentligt innan akten så det borde ju inta vara så svårt.
Citera
2013-01-30, 20:41
Medlem
Jag får intrycket av att du överanalyserar det hela. Ta det som det kommer!
Ang. kondomer borde RFSU's vanliga inte vara något problem. Du måste dock testa dig fram. Kanske en ungdomsmottagning kan hjälpa dig?
Citera
2013-01-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwolt3
Jag får intrycket av att du överanalyserar det hela. Ta det som det kommer!
Ang. kondomer borde RFSU's vanliga inte vara något problem. Du måste dock testa dig fram. Kanske en ungdomsmottagning kan hjälpa dig?

Tar de inte bara personer upp till 18?
Citera
2013-01-30, 21:22
Medlem
Citat:
Tar de inte bara personer upp till 18?
Det kanske skiljer sig i olika delar av landet, men i stockholmsområdet är det upp till 23 år.
Citera
2013-01-30, 21:27
Medlem
Kondom - prova mamba, dom brukar vara ganska små har jag för mig. Prova att slinka förbi ungdomsmottagningen och prata med dom annars och kolla om dom har nått att rekommendera som dom kan ge dig!

Ang förhuden - uppsök läkare eller ungdomsmottagning för att prata om detta, och nej UM får man gå till tills man fyller 23.

Pisslukten kan lösas på många sätt - antagligen beror det på att förhuden är för thight och att du inte får rent ordentligt. Försök få ner den så att du kan skölja av ordentligt med ljummet vatten (om du har tillgång, kan även intimtvål kan va bra).

Komma för snabbt - dra en handtralla någon timme innan. Händer det iallfall att du kommer för tidigt efter det så skratta åt det och försök igen sen. INGEN är perfekt första gången.

Lycka till nu, snart är du en riktig man!
Citera
2013-01-30, 21:46
Medlem
pics or it didnt happend
Citera
2013-01-30, 23:31
Medlem
freedom291s avatar
ang förhuden - Som tidigare sagt är det bara att gå till en läkare, du kan få en kräm för att töja ut eller så opererar du. Att operera är inte så farligt som det låter, det läkaren gör är att han dra ett snitt och sen syr igen, har gjort det själv och det tar typ 15min. Men den kommer vara blå i typ två veckor

ang Komma för snabbt -
Det finns kondomer som "öka tiden", kör framförallt på ställningar som är i 90 grader, byt ställning när du är "på väg" (ger dig lite extra tid), långsiktigt kan du öva upp dig med "start och stopp"

Allmänna tips skulle vara: Lyssna på hennes "ljud" (det är din Kompass) och förspelet ska ta tid. Läs lite böcker och kolla på klipp på nätet (inte porr alltså) som tar upp ämnet.
Lycka till
Senast redigerad av freedom291 2013-01-30 kl. 23:43.
Citera
2013-01-31, 04:15
Medlem
origamis avatar
Ta det som du kommer

Nej det blir nog bra. Älskar hon dig så är hon okej med det om du kommer tidigt.

Vill bara veta om din förhud, hur kan den vara för trång, går den inte automatiskt bak i erektion?
Gör knipövnignar hela veckan! Dessutom pilla bara på ditt ollon utan att du runkar, så att du blir van med att röra den och att den tappar mera känsla.
Citera
2013-01-31, 10:09
Medlem
Tack för alla svar, har även bokat in en tid hos UM nu. Jag övertänker nog

RFSU Tight ska sitta bra med tanke på dess omkrets, frågan är vart de går att köpa? På apotekets hemsida finns de ej och antar därför att de inte finns i butik heller, men ICA/Coop, vet ni om de har RFSU Tight?
Citera
2013-01-31, 12:50
Medlem
Citat:
Tack för alla svar, har även bokat in en tid hos UM nu. Jag övertänker nog

RFSU Tight ska sitta bra med tanke på dess omkrets, frågan är vart de går att köpa? På apotekets hemsida finns de ej och antar därför att de inte finns i butik heller, men ICA/Coop, vet ni om de har RFSU Tight?

Du har fått dom flesta svar du kan få redan.
Vill bara påpeka att ni ska kunna prata med varandra och säga vad som är skönt, det ska vara en rolig aktivitet, det är trots allt det mest naturliga som finns och båda av er är oskuld så det är inte så att nån av er kommer tycka att den andra är dålig när ni inte har nåt att jämföra med.
Kommunikation, kom ihåg det! Annars kan det sluta upp som det gjorde för mig när jag förlorade oskulden, satt fast i ett förhållande i 6 månader med sex som var totalt värdelöst, man måste prata.
Var inte rädd för att vara naken eller ha lyset tänt.
Har själv mer som regel än undantag med min tjej som jag har nu att prata om allt i detalj, gå runt naken hemma nästan hela tiden osv, man ska inte stänga in sig själv för då blir det tråkigt.
Prova allt som kommer på tal, prova det som kan verka osäkert, det handlar om att ge och ta.

Och du skriver att du har hyfsat "liten" kuk, det har jag också och det är inget problem i ett förhållande med kommunikation och kreativitet. Hade själv komplex över det förut.
Skulle hon mot alla odds klaga på storleken ger du henne en hand, bokstavligen talat så blir hon nöjd.

Edit: Kondomer förstör mycket av känslan, kom ihåg det. Andra preventiv medel kan vara bra att tänka på, blir billigare också.
Att komma för snabbt är inget problem, man lär sig med tiden att hantera allt med KOMMUNIKATION, det är det som är nyckeln som jag säkert beskrivit flera gånger nu, tror inte att någon här säger något annat.
Prata om tidig utlösning med henne, så kan ni båda jobba på det.
När det börjar kännas som att du ska komma slutar du helt och står stilla i den position du är i, när det börjar kännas "bättre" så kan du börja lite lätt igen och sedan sluta, sedan fortsätta hålla på så.
Till slut kan du nog börja köra på hårt och länge och då är ni båda upphetsade nog att komma riktigt hårt också.
Senast redigerad av systemreset 2013-01-31 kl. 12:56.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in