• 2
  • 3
2013-06-25, 21:56
Medlem
Ornadirs avatar
Det låter som att helt ge efter för sin sexdrift, haha
även om det kan låta sadistiskt så tror jag snarare det har att göra med människans djuriska egenskaper..
Citera
2013-06-26, 01:30
Medlem
MrsAs avatar
Oavsett varför så finns det en stor psykisk njutning i det. Man behöver inte alltid analysera sönder sin sexuella drift utan ibland bör man bara flyta med och njuta, hur man än vill.
Citera
2013-06-26, 02:59
Medlem
Ornadirs avatar
ibland kan det nästan vara upphetsande att se hur kvinnor bara viker sej för det...
kan nästan tänka mej att det inte var alla kvinnor som avskydde att bli bortrövade av vikingar
Citera
2013-06-29, 12:51
Medlem
-Paddel

-Fransig piska(Egentillverkad av 6mm flagglina med krympslang i ändarna)

-Ovansidan av handen/fingrarna

Allt sker efter humör och hur hon reagerar på tilltaget, allt som oftast slutar det med fontänorgasm.
Citera
2013-07-03, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsA
Den piskan lät intressant!

Om du tänker på den hemmagjorda så kan jag bara bekräfta, den är väldigt effektiv, både för mjukare behandling och hårdare. Men man måste vara ganska vaken så man inte går för hårt fram med den då gummit i ändarna gör en hel del för resultatet...
Citera
2013-07-20, 11:47
Medlem
AlladinSanes avatar
Piska fitta tycker jag görs bäst med en livrem. Det är ju även något jag alltid har med mig. Man vet ju aldrig när man träffar på någon som behöver ha en ordentlig omgång på fittan
Citera
2013-07-22, 19:19
Medlem
Om det blir för hårt eller håller på för länge blir den skadad
Citera
2013-07-22, 19:23
Medlem
Blir kåt när jag ser detta på film..
Skulle tända på det om någon gjorde det på mig tjej bara för att hon gillar det (om hon skulle gilla det) för att sen ta det ut på mig.
Citera
2020-01-22, 16:44
Medlem
Autumnals avatar
Nej. Inte skönt. Smisk på rumpan är underbart, men där framme så smiskar man inte! I alla fall inte på mig
Citera
2020-01-23, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Nej. Inte skönt. Smisk på rumpan är underbart, men där framme så smiskar man inte! I alla fall inte på mig

Nej det är en KLART annorlunda smärta mellan rump- och fittsmisk har alla mina tidigare slynor berättat vilket ju är ytterst logiskt.

Smisk på klittan är ju i stort sett samma sak som att bearbeta en mans testiklar och kräver en varsam hand.

Man kan vara en liten painslut och gå igång på smärta utan att vilja få fittan smiskad.

En legspread, ballgag och händerna bakbundna så kan man iaf hota musen genom att låta redskapen glida över dom delarna innan man bearbetar rumpan, låren, fotsulorna osv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in