2013-01-29, 17:56
Medlem
berran2ks avatar
Någon som kan hjälpa mig med hur många lån och hur mycket pengar jag kan fixa ihop under 1 - 2 dygn? Jag menar precis varenda lån som går. Allt från banklån till snabba smslån. Vilken summa tror ni jag kan komma upp i?
Citera
2013-01-29, 18:28
Bannlyst
35mille
Citera
2013-01-29, 18:30
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogennegob
35mille

Hur kom du fram till det?
Citera
2013-01-29, 19:11
Medlem
flashbackstalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berran2k
Någon som kan hjälpa mig med hur många lån och hur mycket pengar jag kan fixa ihop under 1 - 2 dygn? Jag menar precis varenda lån som går. Allt från banklån till snabba smslån. Vilken summa tror ni jag kan komma upp i?

Är du kreditvärdig så är det ju enkelt räknat bara X antal SMS-lån hemsidor ggr X antal kr man max får låna av dem. Banklån som du får godkänt på 1-2 dagar är ju inte lika troligt, då den andra banken du går till automatiskt får se att du nyss gjort en ansökan om lån hos dem första du var hos, tror jag.
Citera
2013-01-30, 15:03
Medlem
Tar du snabblån på tex thorn mm under 20k så görs väl bara en liten koll och då kanske du kan komma undran med ett par. har dock svårt att se att du skulle kunna komma upp i några stora pengar. 250-400k totalt kanske.
Citera
2013-01-30, 17:01
Medlem
Aktieklipparns avatar
Citat:

Tror nog att dom glada dagarna är förbi!

Jag vet ett flertal som lånade upp så mkt dom kunde under 80-talet (allt från 10milj - 300K)
och skulle flytta utomlands, men alla utom en kille kom hem och tog sitt straff
Hemlängtan fick väl dom flesta

Dom 2 killarna som lyckades få ut 10milj hade tagit ut 100K/uttag (utomlands) på ett
American Express som det inte står namn på (bara kortnummer) Låter konstigt, men
dom hade själva satt in 100K så de va ju deras pengar, iaf första uttaget
en av dom plockade ut pengar i några dagar medan kortinnehavaren va i Sverige
och spärrade kortet. Efter 2år började dom konsumera på allvar och då tog det roliga slut.

Jag själv va en av dom som inte riktigt vågade ta steget ut, vilket jag faktiskt ångrar idag.
Jag va 18år och satt utanför en bank i Australien å tvekade...på den tiden kollade dom bara
att man hade teckning på kontot och sedan tog det 3v innan pengarna drogs från kontot.
Jag hade bara 20K på kontot, men tanken va att köra järnet i 10dagar.

På den tiden preskiberades sånna här ekobrott efter 5år.
Citera
2013-02-27, 20:34
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Tar du snabblån på tex thorn mm under 20k så görs väl bara en liten koll och då kanske du kan komma undran med ett par. har dock svårt att se att du skulle kunna komma upp i några stora pengar. 250-400k totalt kanske.

Hur kan jag få ihop 250-400k? Tips på websidor o liknande som ger ut sådana lån tack! Jag funderar seriöst på att fixa ihop det och sen resa iväg.
Citera
2013-02-27, 22:10
Medlem
Citat:
Hur kan jag få ihop 250-400k? Tips på websidor o liknande som ger ut sådana lån tack! Jag funderar seriöst på att fixa ihop det och sen resa iväg.

Vem fan vill göra sig till tjuv för så lite pengar..
Citera
2013-02-28, 11:10
Medlem
Jag skulle ha ett privatlån av nordea, är kund där sen några år och aldrig misskött mina betalningar. Har bra lön och så. Men iallfall, tog 5 minuter sen hade jag 50000 på kontot. Kanske inte går om man är lodis, vad vet jag.
Citera
2013-09-19, 01:05
Medlem
berran2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalistJavisst
Vem fan vill göra sig till tjuv för så lite pengar..

Bara nyfiken på hur mycket man skulle kunna få ihop på att göra så.
Citera
2013-09-20, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Jag skulle ha ett privatlån av nordea, är kund där sen några år och aldrig misskött mina betalningar. Har bra lön och så. Men iallfall, tog 5 minuter sen hade jag 50000 på kontot. Kanske inte går om man är lodis, vad vet jag.
finns inte en chans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in