Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-29, 09:35
Medlem
keluars avatar
Hej. Trycker jag på "Mina inlägg" får jag mycket riktigt en lista över just mina inlägg. På varje rad för trådtitel finns också en liten symbol som ska visa huruvida något nytt skrivits i tråden eller ej, sedan jag var inne i den sist.

På senare tid har dessa symboler börjat indikera att nya inlägg skrivits, när så ej är fallet. Detta är jobbigare än man kan tro. Vad har hänt? Det fungerar bra under "Mina citerade inlägg" så vitt jag kan se.
Citera
2013-01-29, 09:38
Medlem
KaptenBuddhas avatar
Jag har faktiskt också samma problem, har du försökt att refresha sidan några gånger?

De flesta av mina inlägg står det att nått nytt har skrivits utan att någon har det.
Citera
2013-01-29, 09:59
Medlem
keluars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBuddha
Jag har faktiskt också samma problem, har du försökt att refresha sidan några gånger?

De flesta av mina inlägg står det att nått nytt har skrivits utan att någon har det.

Jag har provat det utan resultat. Fungerade det för dig? Jag har rensat kakor o sånt vilket fick till följd att alla trådarna plötsligt hade nya inlägg. Även efter jag klickat på dem.

Använder Chrome och har haft problemet i ca en vecka skulle jag tro.
Citera
2013-01-29, 18:47
Medlem
KaptenBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keluar
Jag har provat det utan resultat. Fungerade det för dig? Jag har rensat kakor o sånt vilket fick till följd att alla trådarna plötsligt hade nya inlägg. Även efter jag klickat på dem.

Använder Chrome och har haft problemet i ca en vecka skulle jag tro.

Det funkar med vissa inlägg och ämnen men de flesta sitter kvar som olästa.

Jag använder Firefox för övrigt, ibland Chrome.
Citera
2013-01-29, 19:06
Medlem
epost72s avatar
Det har väl aldrig fungerat som det ska?
Förslag: Förbättring av funktionen "Mina inlägg"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in