2005-05-06, 23:23
Medlem
mushys avatar
Tjena på er alla tänka att jag kunde ta och skriva ner en tripp rapport på DXM från min egen sida och min polares sida (RoadrunnerMKII vill han kalla sig)

Tja det börgade med att jag fick hem mina DXM idag och tänkte att jag skulle ta 3 st och sticka till en grannstad (15 min med buss) och gå på en marken där.

Så vid 17:30 så svalde vi ner vårt första piller med en burk Hustler energi dryck, och gick på bussen kl 17:35.
På bussen kl 17:45 så tog vi vårt andra piller och svalde ner med samma energi dryck...

Väll framme i grann staden så gick ju undan frå nallt folk lite för att inte vara för benga bland folket, så vi gick till en skolgård i närheten och gömde oss vid en fotbollsplan..så kände jag att det slog till rejält klockan var då 17:55..
strax därefter så skulle vi gå över fotbolls planen (varför vet jag fan inte) och den såg ut att vara typ 10 mil lång eller så, så jag ringde till en kompis för att snacka lite under min färd, fast jag fick som hastigast lägga på för mitt på sjön (som fotbollsplanen kändes som) så var jag tvungen att spy.
Efter en stunds kräkandes så gick vi till baka till kanten av fotbolssplanen och satte oss på en bänk..då ringde jag till min polare igen kändes som om det hade gått ca ett dygn sedan jag hadde spytt...efter ett kort samtal med min polare så bestämde vi oss för att försöka korsa den gigantiska fotbollsplanen/sjön igen, denna gång med lycka fast det kändes so men evighet, efter vi hadde kommit över kände vi atrt detta kommer inte sluta bra alltså..effecten vart bara starkare och starkare för varge minut..så vi gorde slag i saken och ringde en annan polare till mig och bad han hämta upp oss vid en brand station i närheten.
Så vi börgade traska fram till brad stationen, vägen dit kändes som en egighet, dessutom kändes det vid ett flertal tillfällen som om vi hadde gått vilse (en del minnesluckor dessutom).
Väl framme så kom vi ut på en stor asfalts yta, den enorma asfalts ytan kändes inge bra så vi gick in till kanten och satte oss på en trapp...
Då fick jag syn på en grävmaskin som stog där inne, på nåt sätt så såg jag hur den hadde kommit in på området, fast det var väll kanske på ett rätt så orealistiskt sätt, men för mig så var det så den hadde kommit in iallafall.
Efter en stunds väntade så kändes det som om det var dags igen att spy och så var det spydde som en gris denna gång, fast den här gången så kändes det som om jag var min polare (RoadrunnerMKII) som trippade med mig när jag spydde..jag var han så att säga.
Dessutom när jag skulle sätta mig så såg min arm hel konstig ut och jag såg mig skälv sätta mig ner 3 gånger i rad..
Jag minns dessuto matt jag frågade RoadrunnerMKII om det var en dröm och han svarade med att göra ett väldigt musko ljud (hmm...).
Tillslut så kom min polare och hämtade upp oss och vi for mot min lägenhet, bilfärden har jag inte så mkt minne av förut om att jag har för mig att bilen inte var med är 2 cm lång...väl hemma så minns jag inte så mkt häller för den delen, men när jag gick från mitt kök till vardagsrummet så kändes det som att gå mellan två dimensioner..
Och RoadrunnerMKII (min polare) ritade ett par bilder som genast vart mkt heliga...fast när jag skulle sträcka mig för att ta dom så var jag tvunge natt stäcka mig till hans dimension (av nån musko anledning, såg ingen skillnad men det kändes som det)...väll tillbaka så har vi suttit och lyssnat på infected mushroom, och gör det fortfarande.

Jag personligen skulle säga att för min del så var det en misslyckad tripp efter som jag mådde så illa och knappt minns nåt..men vissa delar var väll lite roliga.

PS alla mina minnen är väldigt vaga
// mushy

RoadrunnerMKIIs del.

Jag trodde inte riktigt på mushy när han sa att han kände av någe, men senare förstod jag att han verkligen var påverkad typ när han började spy över en så liten grej som att gå över fotbollsplanen. Efter han spytt färdigt så gick vi tillbaka till the parchbench som vi ställt vid ett plank där vi satte oss. När vi satt oss började jag känna av konstiga vibbar i huvudet. När jag kollade på en elstolpe så uppmärksammade jag att det var en helig totempåle. Efter mycket om och men så lyckades mushy och jag till slut ta oss över fotbollsplan (eller sjön som han kallade den, fattar inte varför). Sedan gick vi tillbaka till parkbänken. Där lånade mushy min mobil till att ringa en polare som kunde hämta oss från denna miserabla plats som skulle ta livet av oss om vi stannade mycket länge till. Vi placerade oss på en typ av veranda trapp vid en skola...

Väl där så kände jag mig inte bra och blev tvungen att spy. Det lustiga är att mushy "kopierade" mig medans jag spydde. han stod på samma sätt som jag och hulkade samma mängd som jag. allt i perferkt symetri. försökte röka en cigg men det gick inge bra. sedan kom skjutsen. Bilresan kommer jag inte ihåg mer än en orange wonderbaum som jag tittade på under hela resans färd mycket tankar cirkulerade jusst då och dom är för svåra att beskriva.

Väl tillbaka i mushys håla vid 19:00, tog jag mig till hans kök där förvandlades jag till en brödrost. Jag var verkligen en brödrost för en stund. Senare fastnade min kropp i underliga loopar.

Efter att ha slösat bort 20 minuter av mitt liv som brödrost blev jag mig själv och gick till vardags rummet. Där blev jag en målare och målade utav mig själv och mushy (Bilderna kan bifogas senare). Bilderna fick ett ljus sken runt sig när dom blev klara. barnvakterna satt och lattchade med datorn och lyckades starta en flashfilm (flashback) som höll på en rejäl stund. jag såg hela den. tyckte att mushy borde ha sett den också.

Ungefär 5 minuter efter filmen var slut så slöt jag ögonen och blev gud. Jag vakade över en hel planet. känslan är för stor för att beskriva.

effekterna avtar jusst nu som jag skriver detta synes //RoadrunnerMKII
Citera
2005-05-06, 23:30
Medlem
FoXxs avatar
Heh bra skriven rapport
Roadrunner verkar ha haft en nice tripp
Citera
2005-05-07, 10:38
Medlem
mushys avatar
Jag kan medela att det var en väldig stress och panik upplevelse jag hadde under hela kvällen..
Kanske berodde på att jag drack energi dryck?
Citera
2005-05-07, 10:59
Medlem
Holkens avatar
Bra rapport! Påminnde mig om hur jävla äckligt DXM är...
Citera
2005-05-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
Kanske berodde på att jag drack energi dryck?

Skulle jag inte tro, är det första gången du testade det så är det klart att det kommer en reaktion, inget konstigt med det.

Roadrunner//
Känner igen känslan av att vara Gud, ibland när jag blundar och har tagit DXM så flyger man iväg trots att man sitter still ,som i en rymdraket eller något.

Blev nästan lite sugen på DXM nu.......*tänker på smaken*.....NEJ FÖRRESTEN, var inte så sugen...
Citera
2005-05-07, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiddekaga
Blev nästan lite sugen på DXM nu.......*tänker på smaken*.....NEJ FÖRRESTEN, var inte så sugen...

Så länge man inte krossar DXMen till pulver å gurglar runt me det i munnen så ere inte så äckligt eller?
Citera
2005-05-07, 15:21
Medlem
techno_the_kings avatar
hahahaha underbar läsning gillade det där med brödrosten speciellt ger denna tripprapport flera
Citera
2005-05-07, 15:50
Medlem
mushys avatar
Citat:
Skulle jag inte tro, är det första gången du testade det så är det klart att det kommer en reaktion, inget konstigt med det.

du har förmodligen rätt..bara att hoppa upp på hästen och prova igen
Citera
2005-05-09, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
Så länge man inte krossar DXMen till pulver å gurglar runt me det i munnen så ere inte så äckligt eller?

När jag brukade DXM fanns det bara i pulverform och inte som piller
Citera
2005-05-09, 12:18
Medlem
Citat:
När jag brukade DXM fanns det bara i pulverform och inte som piller

Passa på nu när lyxen finns!
Citera
2005-05-10, 06:30
Bannlyst
pulverform funkar ju skitbra det med, häll ut 1g i ett glas cola och njut av den vidriga smaken
Citera
2005-05-10, 12:45
Medlem
Smaken kan ju bli lite vidrig även med tabletter. Glömde nämna att på det andra pillret så fick jag inte ner det med den första klunken, utan tabletten forsade omkring i munnen ett tag innan jag fick ner den. FYYYYY vad illa det smakade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in