Jag har varit nyfiken på hur snus smakar så jag köpte en burk kronans portion och prövade en bit. Blev lätt i huvudrt som om jag vade druckit några. Saken är att jag inte är paranoid men jag kallsvettas en hel del och magen är väl inte helt i styr men jag har iaf inte spytt än. Är det en normal reaktion för första prillan?
Jag har varit nyfiken på hur snus smakar så jag köpte en burk kronans portion och prövade en bit. Blev lätt i huvudrt som om jag vade druckit några. Saken är att jag inte är paranoid men jag kallsvettas en hel del och magen är väl inte helt i styr men jag har iaf inte spytt än. Är det en normal reaktion för första prillan?
Har aldrig rökt eller snusat förut.
Ja det är en nikotinkick du har fått. Hur gammal är du egentligen? Man lärde sig i högstadiet om just det du beskriver bl.a.
Haha! Förstår verkligen inte varför man envisas med att fortsätta snusa. Min första gång var efter en kebabtallrik med polarna då jag nappade på snacket om den legendariska "eftermatensnusen". Slutade med att jag låg och kände mig ordentligt febrig och yr, hamnade avslutningsvis på toalettgolvet helt utslagen och spydde som en gris. Likt förbannat sitter man här med en prilla i käften såhär 10 år senare..
Varför Kronan som din första snus? Det är väl möjligt att det är lite billigare, men däremot så tycker ju iallafall inte jag att det är gott för 5 öre alltså.
Nikotin sätter igång magen, så det är inte så konstigt att du reagerar med att magen börjar arbeta. Detta händer även för vana nikotinbrukare, men i en lägre nivå.
Det du fick var nickokick för övrigt. Jag spydde de första två gångerna jag snusade. Dock provade jag lös då.
Sluta omedelbart råder jag, snart är du fast i skiten. Jag fattar inte heller att man började för 10 år sedan, de var ju så äckligt (då) hehe. Nu är de det bästa som finns på jorden tycker man.