2014-01-16, 15:23
Medlem
mytologis avatar
Hur ser det ut nu, TS? Vad gjorde du med den?
Citera
2014-01-21, 23:49
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Hur ser det ut nu, TS? Vad gjorde du med den?
Den är kvar i all sin prakt, men färgen har bleknat lite. Jag tror inte att jag kommer tatuera över den på ett bra tag i alla fall. Den är en del av mig, och titeln "han med kuken på benet!" är inte helt fel heller.
Citera
2014-01-21, 23:52
Medlem
Hhmm kan fungera som samtalsämne när du träffar nya människor och presumtiva arbetsgivare, jag önskar dig lycka till i framtiden!!
Citera
2014-01-22, 17:50
Medlem
pajasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Den är kvar i all sin prakt, men färgen har bleknat lite. Jag tror inte att jag kommer tatuera över den på ett bra tag i alla fall. Den är en del av mig, och titeln "han med kuken på benet!" är inte helt fel heller.

Haha du låter nästan nöjd över gadden helt plötsligt, stolt att du blev lite kändis på kuppen ochså, jag tycker du ska behålla den, den passar dig!
Citera
2014-01-30, 10:53
Medlem
Skohornets avatar
Stiligt! Fan ska du vara och skrapa bort svastikan för dock lol? Penis och svastikor är det första man ritar på en däckad person, nazist eller inte. Fan jag har kladdat mer hakkors på däckade personer än fürhern själv suttit och ritat på papper och jag är inte direkt nazist
Citera
2014-01-30, 17:04
Medlem
Du kan glädja dig åt att svastikat knappt syns. Jag hade gjort en cover-up men så att den fortfarande syns och du kan berätta någonting för dina barn
Citera
2014-01-31, 03:15
Medlem
had0cs avatar
Hahahaha jahapp det är ju bara fixa en coverup på det.

Eller så har du kvar den som en påminnelse om att dricka med måtta
Citera
2014-01-31, 14:30
Medlem
ENTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Igår gjorde jag det mest efterblivna i hela mitt liv. Jag var på en hemmafest och det blev väl lite för många öl. Sedan dök det upp en tatueringsmaskin på festen, och jag fick insikten "Jag ska tatuera mig!". Motivet blev till slut en kuk, och killen som tatuerade mig var minst lika full som jag.

Nu sitter jag här med en intatuerad kuk komplett med pung, ådror och könshår som ser ut att vara gjord av en femåring med Parkinson's. Och jag såg precis att jäveln passade på att tatuera in en swastika också. Det är en rätt stor tatuering också, 6x2.5 cm, så den syns ju tydligt. Vad fan ska jag göra?!

Jag lägger upp bilder sen när jag kommer hem; skriver från telefonen just nu.

Awesome.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in