Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Skin-Mask
Den är charmig på något sätt...
Och du har ju tre alternativ i min mening:
1. Köp hem en grov tvättsvamp och skrubba på den som fanken när du duschar innan den hinner läka.
2. Lasra sönder den
3. Den ser inte ut att ha varit sådär jätte-, jättebra gjord, gör en cover-up om ett år när den bleknat

1. Tro mig, jag skrubbade tatueringen utav bara helvete första dagen. Den må vara ful, men djup är den! Till slut karvade jag bort swastikan (några millimeter djupt) med min rakkniv, så nu har jag ett fint ärr. Det finns bilder att beskåda någon sida bak i tråden!
2. Lär inte palla lasra den. Dyrt och smärtsamt.
3. Den är ju fasansfullt dåligt gjord, haha. Men det lär bli en ny tatuering över denna om ett år eller så. Billigare!
Citat:
Ursprungligen postat av visionofdivision
Hahaha alltså jag skrattade högt och gott åt detta.
Måste ju emellertid kännas lite halvdeppigt att den sitter på armen (?). Men som flera sagt, bara att täcka över den (hos en riktig tatuerare......)
Bra att den får folk på gott humör! Läs titeln igen

. "Bakisångest: tatuerade in en kuk med swastika på
benet igår!". Om den var på armen skulle jag nog amputerat.
En liten uppdatering och ny frågeställning: tatueringen mår bra och är helt läkt. Den har inte flagnat som jag hoppades, så den är kvar i all sin prakt. Ångesten är borta och jag ser endast det roliga i hela situationen. Den sprider skratt och glädje hos de som ser den för första gången!
Vilket motiv torde vara bäst att täcka över eländet med? Vet ni något motiv som har någorlunda samma form?