2013-01-25, 23:10
Medlem
Tjena flashback!

För ungefär 3 år sedan så hade jag förmodligen oerhört tråkigt och skapade därför en oseriös blogg via googles verktyg blogger. Denna blogg med bara ett enda inlägg kommer upp som första träff när man googlar mitt namn och det är oerhört skämmigt att det är så. Därför vill jag radera denna blogg men problemet är att jag glömt bort mitt användarnamn till google.

Jag har försökt skicka ppgifter till det mailkonto som jag registrerat det med och det är ...@live.se dvs ett hotmailkonto. Men jag har under alla år använt mig av hotmail.com och kan inte minnas att jag använt live.se utan det var nog enbart för att fixa den där dumma bloggen. Därför kan jag inte komma ihåg vad jag haft för adress när jag registrerade mig.

Har försökt hitta återställningsadresser men ingen jag har varit inne på har varit kopplat till skitbloggen. Jag undrar härmed om någon vet hur man får reda på mailadressen och får bloggen att försvinna från internet?

Tack på förhand!
Citera
2013-01-25, 23:17
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Ska gå att nå dem via mailsupport. Det bästa skulle ju vara telefon men jag tror inte de har supportnummer.
Citera
2013-01-25, 23:29
Medlem
onlineGs avatar
Google-support hahah naaj de har dom inte för de skulle dom inte tjäna på ,men reklam de har dom CashMoney
Citera
2013-01-25, 23:39
Medlem
Får skicka ett mail till google men förväntar mig inget svar.
Förmodligen kommer det alltid ligga kvar bland googles sökresultat
Citera
2013-01-25, 23:46
Medlem
qrizzes avatar
ej IT-säk

IT-säkerhet --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera
2013-01-26, 19:39
Medlem
Ingen som vet hur jag ska gå till väga? för det är väl är värdelöst att höra av sig till google om det ens går?
Citera
2013-01-26, 19:58
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dearoox
Ingen som vet hur jag ska gå till väga? för det är väl är värdelöst att höra av sig till google om det ens går?

Orkar inte läsa, men här kanske du hittar nåt? http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=sv&answer=1228138
Citera
2013-01-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Orkar inte läsa, men här kanske du hittar nåt? http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=sv&answer=1228138

Klickade mig vidare o kom på en safari i googles djungel o kom fram till en sida där man kan önska att sidor tas bort. Önskar det bästa men jag vet inte hur det kommer gå. Just nu ligger min förfrågan där iaf så får hoppas på det bästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in