Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-25, 15:59
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Ja, det är en saknad del av FB. Kommer finsmakardelen komma tillbaka?
Slutet blev tragiskt men det fanns alltid ett par ljusglimtar.

Hur ser framtiden ut?
Citera
2013-01-25, 16:06
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Ja det var en jävla fin del som våldtogs av trollen.

Som du kan läsa i Den här tråden så fanns anledningar till arkiveringen. Därför kanske det inte är någon toppenidé att öppna upp det igen.

Jag saknar det dock.
Citera
2013-01-26, 05:14
Moderator
NewDeers avatar
R&M --> Flashback /mod
Citera
2013-01-26, 05:23
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Vad var finsmakardelen för en tråd?
Citera
2013-01-26, 08:34
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Vad var finsmakardelen för en tråd?
https://www.flashback.org/f253
Citera
2013-01-26, 11:19
Medlem
Lät som ett helt fantastiskt forum. Jag hade älskat att diskutera kaffe och té där.
Citera
2013-01-26, 11:41
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoanJen
Lät som ett helt fantastiskt forum. Jag hade älskat att diskutera kaffe och té där.

Ja, det var trevligt. Det var dock problem med trolltrådar, och egentligen så är det ingen skillnad på såna diskussioner jämfört med vanliga mat-, dryckes- eller tobaksdiskussioner, bara att man njuter lite mer av det, ger lite med målande beskrivningar av både intag och situationen runtom, unnar sig det osv.
Citera
2013-01-26, 20:53
Medlem
William Hainess avatar
Skrollade lite snabbt och läste först "fittsmakarforum" och beredde mig på att greppa pärlhalsbandet.

Men seriöst, varför kan det inte bara skapas en finsmakartråd i matlagningsforumet?
Citera
2013-01-26, 22:43
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Skrollade lite snabbt och läste först "fittsmakarforum" och beredde mig på att greppa pärlhalsbandet.

Men seriöst, varför kan det inte bara skapas en finsmakartråd i matlagningsforumet?
Det gör det, saken är bara den att vissa vill ha ett exklusivt forum för sina "fina" saker.

Skämt åsido: alla saker går fortfarande att diskutera men inte under samma tak. Tror ej på att försöka igen med ett finsmakarforum då det inte fungerade sist och även då tycker jag att idén haltade: vem ska liksom dra gränsen om vad som är fint eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in