2024-12-19, 21:30
Medlem
Varför laddar inte dreamfilmsw.one upp något? ALLA andra sidor laddar ju upp fast det är jul. Väntar och väntar och väntar på att dom ska ladda upp till Fyshare men händer inget ju. Inga ursäkter att det är jul snart eftersom ALLA andra streaming sidor laddar upp normalt utan avbrott.
Citera
2025-01-01, 19:37
Medlem
Nu tar det runt 12-18tim att koda hos Fyshare på dreamfilmsw.one

Tror ni att dom någonsin löser så kodningen går mycket snabbare på Fyshare?
Citera
2025-01-10, 17:58
Medlem
Vad har hänt med dreamfilmsw.one mycket seg uppladdat nu och fel program och avsnitt hos Fyshare som dom aldrig laddar upp så det blir rätt avsnitt på Fys/Fyshare

När ska dom bättra sig och lysna på användarna och ladda upp snabbare och rätt avsnitt och program på Fys/Fyshare.
Citera
2025-01-13, 21:16
Medlem
Har dreamfilmsw.one lagt ner? Laddas inte längre upp till FYS fast man kommenterar ofta! 😡😪
Citera
2025-01-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kollade snabbt och ser flera filmer från i år t.ex Self Reliance

Citat:
Ursprungligen postat av Jaeste
Det fungerar men textremsan följer med. Problemet är att skånskan är oförstålig.

Citat:
Ursprungligen postat av ochvemedu
Dreamfilm måste man regga sej där, ser ut som betalsida? Filmer avbryts efter 10 sek?

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
https://dreamfilmsw.info/ är stendött
https://dreamfilmsw.se/filmer/morrhar-och-artor
Är det här det nya? eller är det fejk, man måste registrera

Har dreamfilmsw.one typ lagt ner nu och vi ALLTID kommer ha såhär slö och dålig uppladdning ofta?
Citera
2025-01-19, 21:40
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleoss
Har dreamfilmsw.one typ lagt ner nu och vi ALLTID kommer ha såhär slö och dålig uppladdning ofta?
Ingen aning men det jag brukar se finns på andra ställen i bättre kvalitet.
Citera
2025-01-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ingen aning men det jag brukar se finns på andra ställen i bättre kvalitet.

Men hoppas dom tar tag i uppladdning snart och skaffar fler uppladdare som kan ladda upp när nuvarande uppladdare inte har tid. Detta slöa med uppladdningar är katastrofalt dåligt. Men kvalitén är endå bra i 1080P om man kollar på från Fys/Fyshare. Moly som är sämst och endast ger 852x480
Citera
2025-01-20, 02:10
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Men hoppas dom tar tag i uppladdning snart och skaffar fler uppladdare som kan ladda upp när nuvarande uppladdare inte har tid. Detta slöa med uppladdningar är katastrofalt dåligt. Men kvalitén är endå bra i 1080P om man kollar på från Fys/Fyshare. Moly som är sämst och endast ger 852x480
Tja liknande sidor kommer och går eller blir sämre ibland men förväntar mig inte så mycket när de ändå är gratis, det som är bra är större svenskt utbud men annars föredrar jag att använda Stremio direkt på TV'n många gånger i 4K och fick också nyss in lite kanaler från USA i appen.
Citera
2025-01-20, 17:20
Medlem
Citat:
Tja liknande sidor kommer och går eller blir sämre ibland men förväntar mig inte så mycket när de ändå är gratis, det som är bra är större svenskt utbud men annars föredrar jag att använda Stremio direkt på TV'n många gånger i 4K och fick också nyss in lite kanaler från USA i appen.

Inte mycket på Stemio som fungerar för mig och svårt hitta svenska filmer som fungerar.
Citera
2025-01-20, 19:52
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Inte mycket på Stemio som fungerar för mig och svårt hitta svenska filmer som fungerar.
Har du installerat tillägget torrentio i Stremio? Hittar svenska filmer men beror på hur populära de är t.ex funkar filmen Jakt från förra året men inte gamla Åsa-Nisse.
Citera
2025-01-20, 21:47
Medlem
Citat:
Har du installerat tillägget torrentio i Stremio? Hittar svenska filmer men beror på hur populära de är t.ex funkar filmen Jakt från förra året men inte gamla Åsa-Nisse.

Den har jag installerat
Citera
2025-01-21, 18:54
Medlem
Citat:

Tycker det mesta buffrar mycket i 4K på Stremio på min TV då det är sämsta seed och speed med öppna torrent sidor ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in