Jag tycker du ska slå till på en iPhone 5. När du ändå är igång kan du ju passa på att ta ett par sms-lån och köpa dig en iPad 4 och en MacBook Air, så är trion komplett. Och så får vi kanske se dig i nästa säsong av Lyxfällan.
Om du verkligen vill ha den där nya mobilen så får du jobba för den, kolla runt i din bekantskapskrets om de behöver barnvakt, gräsklippning osv. Du vet hushållsnära tjänster, jobba svart, få pengarna i fickan. Köp ny mobil kontant, kanske tar dig ungefär 6 månader att få in cash för den där nyaste iProdukten.
Dessutom, se till att fort som bara den bli av med ditt abonnemang hos Halebop, när man har det skralt med pengar, inte bra att vara uppbunden av sådana avtal. Kör med kontantkort som några andra föreslog.
Kolla med Halebop, kanske de går med på att förkorta din bindningstid om du har det fortfarande hos dem, ibland har man tur. Jag lyckades förkorta ett av mina abonnemang med 1 år hos Telenor pga att jag gick på soc ett tag.
Du behöver ingen iPhone 5. Jag förstår inte hysterin runt denna pryl. Jag har en HTC för 1500 fast jag jobbar och skulle kunna köpa en iPhone 5. För beloppet vad en iPhone 5 kostar så får du en förbannat bra laptop dator. En sådan kan du göra 1000ggr mer med än en iPhone och en sådan ger samtidigt större möjligheter till att hitta ett jobb.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!