Citat:
Ursprungligen postat av Miniluva
Lupus!!! hahah tjenare din gamla räv!
Nämen tjena!
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Jag har väl varit i level 30 sisådär 1 och en halv vecka. Diggar att köra Mid och top. Skulle nog säga att jag gillar melee mer faktiskt! Tipsa mig gärna om fler än dom jag nämnde

Katarina är kanske nått för dig. Meele och mid på samma gång. Man brukar bygga henne med mycket magic penetration, och nu den senaste tiden är det inte ovanligt att man gör henne mer tankig med en Warmog's Armor.
Det svåra blir ju att inte bli skrämd för att du är melee medan du kanske kör mot en ranged Orianna som harassar rätt hårt. Bara in o kötta.
Nidalee är nog också en bra kandidat. Spelar både top och mid. En AP-nidalee gör sjuklig skada med sitt spjut. Då pratar vi att ibland ta mer än 50% av nåns liv på ett skott. Kör man henne top är det ofta som AD och då gör man all skada i panterform. Panterformens attacker tar ingen mana. Har aldrig spelat henne så vet inte riktigt hur svår hon är.
Lux är en bra midhjälte med extremt bra poke. Hennes ulti kan lätt komma ner i nästan 20 sekunders cooldown och hon har bra gank-spells när man springer bot eller top. Dock bara skillshots, men jag tror hon är lättast av alla dessa tre.
Mordakaiser kan vara ett bra val om man kör solotop i tidigt lvl 30-skede, då man riskerar att få möta 2 spelare för de inte har någon jungler. Han vill spamma spells, för då får han armor som är lätt för fienden att missa (han har ingen mana). Det är rätt ofta folk försöker towerdiva en mordakaiser med lite liv utan att inse hur mycket armor han hade.
Men jag har inte spelat några av dessa, bara testat nån gång mot botar, så om de är lätta att lära sig är svårt att säga. Nidalee är nog svårast.
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Hans passiv är väldigt "meh" efter du har samlat ca 100 själar så börjar dem bli värda typ 0.50 armor/ap. Vilket inte är så speciellt mycket, men visst det är alltid något.
Mjo, allt på honom behöver ju inte vara imba.