Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
LÄnge sen jag såg en Garen dock!. Nu är det bara evelynns samt Rivens överallt. Någon som vet varför de verkar dyka upp i var och vartannat game? Tycker även att det är minst en utvecklad Tiamat (Kan inte namnet) blir bara så förvirrad
Evelynn ser man mycket just nu i junglen pga flera anledningar, men största är väll att folk börjar inse hur bra hon faktiskt är. Riven är det väl lför det var "Best riven NA" turnerningen.. "Best Riven EU" spelas just nu, men den har defentivit inte fått lika mycket hp. Sen har vi ju sett Riven rätt mycket i LCS så.
Ravenous Hydra heter itemen du söker namnet på.. och det är ju en väldigt bra item på Melee gubbar som är AD,till exempel Tryndamere, Nocturne, fiora är väll några exempel. Den ger ju "väldigt" mycket för pengarna om jag säger så för en tryndamere top, 75 AD, +15hp reg per 5 sek, 12% lifesteal och en OK passive och en bra Active också. Det är inte en Item jag skulle köpa på en junglare om man inte blir jättefed, men på en toplaner så är den väll ok.