2013-05-21, 15:55
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzInPantz
R.I.P. Rumble? Vad tycker ni om den senaste patchen då Rumble blev rättså rejält nerfad? Är denna yorde fortfarande ''playable'' i ranked osv osv? Rumble var min main då jag hade 45 wins och 23 losses, och jag har inte vågat köra honom... Någon som har kört honom sen patchen i ranked ? Hur gick det?
Visst äre en ganska stor nerf på honom, men han fungerar fortfarande - absolut. Men, är han din main så är det bara fortsätta spela honom! Han har ju fortfarande riktigt bra utility och hög damage. Lite högre skillcap att stanna i danger zone om något.
Rumble har ju något av ett "balance" Problem då dem ändrar han jääättemycket, men det absolut nödvändigt att göra något åt honom.
Senast redigerad av irken 2013-05-21 kl. 15:57.
Citera
2013-05-21, 16:05
Medlem
enflaskavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Garens är ett speciellt släkte, det var länge sedan jag stötte på en nu, men garens blir ofta feedade i lanen, glömmer sedan vettet hemma i basen och tror att de är odödliga 1v5. Detta följs ofta upp med att de dör och skriker "team?!"

Standard Garen..

Haha jag tror precis att du beskrev mig. Men när man är som mest fed med Garen då kan man tanka i princip vad som helst medan resterande spelare i laget står och matar. Har man 5-0 med Garen med 3 tankiga items kan man inte gå miste om en sån chans!
Citera
2013-05-21, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JizzInPantz
R.I.P. Rumble? Vad tycker ni om den senaste patchen då Rumble blev rättså rejält nerfad? Är denna yorde fortfarande ''playable'' i ranked osv osv? Rumble var min main då jag hade 45 wins och 23 losses, och jag har inte vågat köra honom... Någon som har kört honom sen patchen i ranked ? Hur gick det?

Jag mainar också Rumble, dock inte Ranked. Men för mig funkar han fortfarande men de har ju höjt skillcapet lite med buffen på dangerzone. Han är sämre men fortfarande bra.
Citera
2013-05-21, 16:53
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enflaskavitt
Haha jag tror precis att du beskrev mig. Men när man är som mest fed med Garen då kan man tanka i princip vad som helst medan resterande spelare i laget står och matar. Har man 5-0 med Garen med 3 tankiga items kan man inte gå miste om en sån chans!

Problemet med en garen är att han har egentligen ingenting i sitt kitt som gynnar teamfights. Hans ulti kan vara bra för att få ner någon snabbt, men utöver det har han ingenting och de flesta tror de är gud eftersom han oftast vinner lanen. 3-0 blir ofta 3-8 och gnäll på laget.

Jah hoppas att du inte spelar så
Citera
2013-05-21, 17:02
Medlem
€rics avatar
Citat:
Garens är ett speciellt släkte, det var länge sedan jag stötte på en nu, men garens blir ofta feedade i lanen, glömmer sedan vettet hemma i basen och tror att de är odödliga 1v5. Detta följs ofta upp med att de dör och skriker "team?!"

Standard Garen..
Hahah skoja inte. Inte bara en eller två gånger man varit med om det.

Dessutom så kan de fan mig aldrig ge bort en kill. Spelar ingen roll att de har nästan full build och 15 kills. Är man 1v4 och killen är CCad så ska han ändå använda ultin!
Citera
2013-05-21, 17:48
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Hahah skoja inte. Inte bara en eller två gånger man varit med om det.

Dessutom så kan de fan mig aldrig ge bort en kill. Spelar ingen roll att de har nästan full build och 15 kills. Är man 1v4 och killen är CCad så ska han ändå använda ultin!

LÄnge sen jag såg en Garen dock!. Nu är det bara evelynns samt Rivens överallt. Någon som vet varför de verkar dyka upp i var och vartannat game? Tycker även att det är minst en utvecklad Tiamat (Kan inte namnet) blir bara så förvirrad
Citera
2013-05-21, 18:03
Medlem
irkens avatar
Citat:
LÄnge sen jag såg en Garen dock!. Nu är det bara evelynns samt Rivens överallt. Någon som vet varför de verkar dyka upp i var och vartannat game? Tycker även att det är minst en utvecklad Tiamat (Kan inte namnet) blir bara så förvirrad
Evelynn ser man mycket just nu i junglen pga flera anledningar, men största är väll att folk börjar inse hur bra hon faktiskt är. Riven är det väl lför det var "Best riven NA" turnerningen.. "Best Riven EU" spelas just nu, men den har defentivit inte fått lika mycket hp. Sen har vi ju sett Riven rätt mycket i LCS så.

Ravenous Hydra heter itemen du söker namnet på.. och det är ju en väldigt bra item på Melee gubbar som är AD,till exempel Tryndamere, Nocturne, fiora är väll några exempel. Den ger ju "väldigt" mycket för pengarna om jag säger så för en tryndamere top, 75 AD, +15hp reg per 5 sek, 12% lifesteal och en OK passive och en bra Active också. Det är inte en Item jag skulle köpa på en junglare om man inte blir jättefed, men på en toplaner så är den väll ok.
Citera
2013-05-21, 19:12
Medlem
Någon mer som har problem med att logga in på euw? Blir connection error.
Senast redigerad av Ishu 2013-05-21 kl. 19:17.
Citera
2013-05-21, 19:49
Medlem
Har försökt i 30 min nu och så ser man att rekkles är inne på servern och spelar-.-
Citera
2013-05-21, 19:53
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Evelynn ser man mycket just nu i junglen pga flera anledningar, men största är väll att folk börjar inse hur bra hon faktiskt är. Riven är det väl lför det var "Best riven NA" turnerningen.. "Best Riven EU" spelas just nu, men den har defentivit inte fått lika mycket hp. Sen har vi ju sett Riven rätt mycket i LCS så.

Ravenous Hydra heter itemen du söker namnet på.. och det är ju en väldigt bra item på Melee gubbar som är AD,till exempel Tryndamere, Nocturne, fiora är väll några exempel. Den ger ju "väldigt" mycket för pengarna om jag säger så för en tryndamere top, 75 AD, +15hp reg per 5 sek, 12% lifesteal och en OK passive och en bra Active också. Det är inte en Item jag skulle köpa på en junglare om man inte blir jättefed, men på en toplaner så är den väll ok.

Gällande Ravenous hydra så är jag bara förvånad, då jag nästintill aldrig sett den förut, för att nu i tre games i rad haft alla toplaners bygga den (alltså 6 stycken på 3 games) Har dock alltid varit riven v Lee Sin, och min lagkamrat har alltid förlorat lanen (Lol)

Skämt åsido så förstår jag inte hur något kan spikea så mycket. Samma med evelynn, har kanske sett henne jungle 3 ggr på 300 games, och nu 4 games irad, och 4 olika personer som lirat henne. Ibland är League bra märkligt..
Citera
2013-05-21, 20:16
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Någon mer som har problem med att logga in på euw? Blir connection error.

Samma för mig nästan hela tiden.
Citera
2013-05-21, 20:34
Medlem
Trevlig Free-champ rotation!
Flera champs jag velat pröva, Syndra, Rumble och Vi.
Bästa på länge tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in