2013-01-31, 22:19
Medlem
Repliques avatar
Nån som kan koreanska och vill förklara för mig hur jag skaffar koreanska klienten? Aint fuckin easy
Citera
2013-01-31, 22:26
Medlem
Forumistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Draven är väll bra med, han är en sån champ som är grym early, men blir sämre lategame om du bara farmar upp.
Det rankade systemet kommer upp imorgon, det lär patchas inatt.

Någon gång imorgon.

Draven tappar INTE late.

Kan ni sluta häva ut er en massa saker som inte stämmer...
Citera
2013-01-31, 22:30
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLoL

Varför skulle han bli svagare late game?

Citat:
Ursprungligen postat av Forumisten
Draven tappar INTE late.

Kan ni sluta häva ut er en massa saker som inte stämmer...
Avsaknad av mobility och escape samt väldigt låg range är en stor nackdel i teamfights. Med andra ord; ett kompetent motståndarlag raderar dig direkt i teamfights.
Citera
2013-01-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Nån som kan koreanska och vill förklara för mig hur jag skaffar koreanska klienten? Aint fuckin easy

Tror man behöver nån skit man får i korea för och spela där, inte 100% dock
Citera
2013-01-31, 22:41
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
Ifall du vill carrya kör jungle, support är värdelöst att carrya med.

jag carryar med Leona rätt bra, 3 av 3 matcher iaf...

grejen med support är att man får spela lite som en "coach", typ säga åt andra vad man ska göra, warda så man kan fånga folk som är ur position.

Med aggresiva supports som Leona räcker det nästan att ADCn skjuter så ger man dom en kill.
Citera
2013-01-31, 22:44
Medlem
Någon som vet när ranked kommer upp igen o när season 3 patchen blir klar?
Citera
2013-01-31, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
jag carryar med Leona rätt bra, 3 av 3 matcher iaf...

grejen med support är att man får spela lite som en "coach", typ säga åt andra vad man ska göra, warda så man kan fånga folk som är ur position.

Med aggresiva supports som Leona räcker det nästan att ADCn skjuter så ger man dom en kill.

Älskar leona support, så otroligt jobbig och stark när hon har fått ihop hp!
och att hon har en 700 cc's är ett bra plus
Citera
2013-01-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuclearninja456
Hur ska man spela support då ens lag är, ja mindre bra? Har försökt carrya, men är ganska svårt jämfört med de andra rollerna .

Har både testat agressiva(leona t.ex) och de mer passivare supportsen, men har inte lyckats. Visst, jag gjorde misstag osv, men tyckte att jag komminucerade bra och warda osv. Men har trots det, förlorat lanephase för att sedan ligga efter resten av gamet(min ADC då). Vi hade ingen junglare och mid fokuserade på att farma istället för att ganka som jag bad om. Leona funka lite bättre än de andra, men dör direkt då jag går in då hela laget bestämmer sig att backa istället för att gå in som vi bestämde möttes ju såklart av: omg noob i chatten .

TLDR: Hur carrya som support då ADC suger, utan någon hjälp från andra lanes? Jag klagar inte på mina medspelare, men att carrya som support är svårt..

Janna funkar ganska bra, du kan stoppa endel att ditt teams misstag med bra ults

Lulu är sjukt stark hela gamet och du kan vinna din lane ganska enkelt samtidigt som du har ultin i fights

Nunu bara sitta med din ad till min 30 när han kan döda allt på några sec
Citera
2013-01-31, 22:58
Medlem
Forumistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal-For-Life
Avsaknad av mobility och escape samt väldigt låg range är en stor nackdel i teamfights. Med andra ord; ett kompetent motståndarlag raderar dig direkt i teamfights.

Samma argument gäller för MF, Varus och Graves. Inget fel på Dravens range om du kan spela honom och vet hur du ska positionera dig.
Citera
2013-01-31, 23:01
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0x
Hur bygger ni Zed? Provade första gången att bygga lite tanky, det sög. Har sen dess bara kört Bloodthirsters, ev. lite armor pen och GA och det har funkat sjukt bra, lifestealen blir galen om man blir lite fed.

Testa han ap, han är ooop dååå
Citera
2013-01-31, 23:02
Medlem
När det nya ranking Systemet kommer ut, kommer man då börja med att spela från sin topprating i s3?
Citera
2013-01-31, 23:02
Medlem
BrainDisorders avatar
Måste säga att Thresh är jävligt rolig som support. Och nu när man lärt sig honom litegrann så kan man göra så jävla många snygga grejer med hans kit, t.ex pulla in fin gank med lantern, pusha bort fienderna och i ett game alldeles nyss så räddade jag min ad-carry med en välplacerad ulti och sen löpte jag utav helvete åt andra hållet.

Nu kör jag ad-tank-runes/masteries och sen ser jag bara ap'n jag får utav souls som extra skada vid mina auto attacks. Med sin AA kan man harassa väldigt bra, speciellt early game. Frågan är dock om man ska försöka bygga in lite AD i sin build, men dom enda items jag kommer på är väl typ phage/hexdrinker. Annars brukar jag bygga tankigt för att slippa bli fokuserad i team fights, för att sedan gå in och styra undan lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in