2013-04-08, 20:25
Medlem
billblazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
tagga sejuani 2.0 !!!!!!!!!

När kommer patchen?
Citera
2013-04-08, 20:52
Medlem
MrWalross avatar
Är det bara jag eller har svenska LoL spelare fått "polack" stämpel? Dvs att dom är sämst och feedar bara varje game?
Har träffat på flera svennar förmodligen snorungar men ALLA har varit skit sämst, och feedat samt "trollat", säger man något säger det :käften bögjävel, du är sämst <-- snubben som säger det har 0/11 och gör dummaste misstagen ever!

Tycker ni också som mig eller har ni fått bättre erfarenheter av svenska spelare?
Citera
2013-04-08, 21:16
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Är det bara jag eller har svenska LoL spelare fått "polack" stämpel? Dvs att dom är sämst och feedar bara varje game?
Har träffat på flera svennar förmodligen snorungar men ALLA har varit skit sämst, och feedat samt "trollat", säger man något säger det :käften bögjävel, du är sämst <-- snubben som säger det har 0/11 och gör dummaste misstagen ever!

Tycker ni också som mig eller har ni fått bättre erfarenheter av svenska spelare?
Polack stämpel har vi nog inte fått, och att vi feedar & är sämst är inte heller sant. Beror väll visserligen på, ett flertal av dem svenskar jag spelar med skriver inte ens på svenska när vi kör tillsammans - vi pratar alltid engelska så dem andra i vårt lag har ingen aning om vart vi är ifrån.

Dock så kan man ju säga att alla personer som pratar på "sitt" språk, oftast är otrevliga.

Rätt svårt att säga vilka erfarenheter man har då jag tror att många spelare man kör med som faktiskt är svenska pratar bara engelska.
Citera
2013-04-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros

Har inte mött många trevliga svenskar ska jag säga. Eller förstås, man märker ju inte de som uppför sig.
Har faktiskt spelat med några som är rätt bra, men då har de flameat och throwat gamet för att de blev sura istället.
Men överlag vill jag påstå att i genomsnitt är den svenske LoL-spelaren mer uppkäftig än många andra nationaliteter.
Citera
2013-04-08, 21:28
Medlem
Är det bara för mig man inte kommer in på EU West? Fanns det någon kod för att komma in?
Citera
2013-04-08, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El-Burrito
Är det bara för mig man inte kommer in på EU West? Fanns det någon kod för att komma in?

Kod:
thereisnourflevel

Jag är inne dock.
Citera
2013-04-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Kod:
thereisnourflevel

Jag är inne dock.

Tackar, men hur ska jag skriva in den, bara skriva rätt uppåner ingenstans sen försöka logga in?
Citera
2013-04-08, 21:36
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Tackar, men hur ska jag skriva in den, bara skriva rätt uppåner ingenstans sen försöka logga in?
Japp, i menyn där du klickar start, bara knappa in det på tangentbordet.
Citera
2013-04-08, 21:36
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Tryck på Ryze bilden och skriv in koden så kommer play knappen lysa
Citera
2013-04-08, 21:38
Medlem
irkens avatar
Citat:
Jag är inloggad, men när du får upp launchern, skriv det då.

Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Har inte mött många trevliga svenskar ska jag säga. Eller förstås, man märker ju inte de som uppför sig.
Har faktiskt spelat med några som är rätt bra, men då har de flameat och throwat gamet för att de blev sura istället.
Men överlag vill jag påstå att i genomsnitt är den svenske LoL-spelaren mer uppkäftig än många andra nationaliteter.
Men du vet ju inte hur många som är svenska heller? Varje gång jag kör soloq så säger jag inte ett svenskt ord, även om jag märker att det är två andra svenskar som pratar svenska. Jag pratar engelska - alltså har dem inte en att jag är svensk. Går ju inte säga den genomsnittiliga svensken när du inte vet hur många svenskar du faktiskt spelar med.
Men, det går väll säga att alla som pratar "sitt" eget språk är uppkäftiga.
Citera
2013-04-08, 21:38
Medlem
Det ville inte fungera, måste fortfarande vänta i kö...

EDIT: Det har blivit ett missförstånd...thereisnourflevel är om servern är nere, men det är inte problemet, det är login queue som är problemet. Förlåt, var nog lite otydlig.

EDIT2: SKÄMTAR DOM?! Här väntade jag tills tiden tog slut, jag var nummer 1 i kön, och nu helt plötsligt så är jag tillbaka från början igen?!

EDIT3: Sorry för alla edits, men jag är inne nu iaf. fasst nu är de för sent att spela då man ska upp imorn, suck.
Senast redigerad av El-Burrito 2013-04-08 kl. 21:57.
Citera
2013-04-08, 22:23
Medlem
irkens avatar
Att det är login kö är ingeting någon kan göra något åt. Det blir så ibland. Var glad att du inte spelade innan server splitten (euw & eune) då det va kö varje dag, och hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in