2013-04-05, 20:03
Medlem
Cristuphers avatar
Vilken champ kan tidigast i gamet döda baronen solo och isåfall vilken lvl och items skulle behövas?

Såg denna och kom att tänka på det. http://www.youtube.com/watch?v=rkMws4i_oiA
Citera
2013-04-05, 20:05
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Vilken champ kan tidigast i gamet döda baronen solo och isåfall vilken lvl och items skulle behövas?

Såg denna och kom att tänka på det. http://www.youtube.com/watch?v=rkMws4i_oiA
Tryndamere alla dagar
Citera
2013-04-05, 20:07
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Tryndamere alla dagar

Hur stark tror du man måste vara för att göra de då?
Citera
2013-04-05, 20:13
Medlem
irkens avatar
Alltså, allt beror ju på hur du tänker. Får man oändligt med pengar? Får det ta lång tid också vidare? Fiddle kan ju göra level 3 dragons, så.. Allt går ju bara man har items.
Citera
2013-04-05, 20:21
Medlem
Har dem sagt något om när servern kommer vara uppe?
Citera
2013-04-05, 20:21
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Alltså, allt beror ju på hur du tänker. Får man oändligt med pengar? Får det ta lång tid också vidare? Fiddle kan ju göra level 3 dragons, så.. Allt går ju bara man har items.

Man får inte oändligt med pengar och de får ta hur lång tid som helst.
Jag startar ett game och mitt mål är att döda baronen ensam och så tidigt i gamet som möjligt, vilken champ och vilka items borde jag satsa på för att lyckas bäst?
Citera
2013-04-05, 20:30
Medlem
irkens avatar
Citat:
Man får inte oändligt med pengar och de får ta hur lång tid som helst.
Jag startar ett game och mitt mål är att döda baronen ensam och så tidigt i gamet som möjligt, vilken champ och vilka items borde jag satsa på för att lyckas bäst?
Öhm, Nasus eller renekton gör det riktigt snabbt pga deras ultis.
Vi är ju fortfarande kvar i det hära med pengarna, får man inga? Baron spawnar ju vid 15 min mark, så.
Det är lite svårt att avgöra utan att veta hur mycket dem farmat imo. En trynda med 6 items dödar den ju snabbare än fiddle med 6 items, medans till exempel Nasus kan göra den mycket tidigare.

Wriggles & en Spirit of the ancient golemn på nasus gör ju så han dödar baron grymt snabbt,
Citera
2013-04-05, 20:37
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Öhm, Nasus eller renekton gör det riktigt snabbt pga deras ultis.
Vi är ju fortfarande kvar i det hära med pengarna, får man inga? Baron spawnar ju vid 15 min mark, så.
Det är lite svårt att avgöra utan att veta hur mycket dem farmat imo. En trynda med 6 items dödar den ju snabbare än fiddle med 6 items, medans till exempel Nasus kan göra den mycket tidigare.

Wriggles & en Spirit of the ancient golemn på nasus gör ju så han dödar baron grymt snabbt,

Söker inte ett perfekt svar alla game ser ju olika ut, men tänk dig när du jämför att de har samma farm.
Citera
2013-04-05, 20:45
Medlem
AIKDaniels avatar
För att komma in gör ni så här, öppna lol-launchern, tryck ingenstans utan skriv bara in det här:
thereisnourflevel

efter det kommer du kunna trycka på play.
Citera
2013-04-05, 20:47
Medlem
irkens avatar
Citat:
Söker inte ett perfekt svar alla game ser ju olika ut, men tänk dig när du jämför att de har samma farm.
Men det spelar ju ingen roll vad dem andra har för farm när dem inte kommer kolla baron området ändå, men en level 11 nasus med wriggles & spirit of the ancient golemn borde kunna göra det rätt snabbt, Sen kan han ju ha frozen gauntet eller något. Både renek & nasus ulti's är ju perfekt för att döda baron så.
Citera
2013-04-05, 21:02
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Jag med-.-

Edit: Lol det startade nu.

Samma här, vi är alla 5 i mitt lag, motståndarna har bara en spelare .. x)
Citera
2013-04-05, 21:05
Medlem
Är fan härdsmälta på riotcentret nu. Matcherna startar inte och när man kommer in ombes man reconnecta, men nä de tro fan att det inte ska funka.

Sov en stund innan, men det har väl varit såhär ett par timmar nu?
Fick ju ip-boost 4 wins, har inte ens lagt märke till att servarna krånglat den senaste tiden. Kan undra om man får samma igen, om inte får jag väl göra en tråd på lite olika forum om hur jag hatar riot och vill ha free rp och ip-boost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in