2013-03-29, 23:23
Medlem
Zac finns i shopen nu.
Citera
2013-03-29, 23:39
Medlem
Fridaynights avatar
Vilka junglers respektive top laners är "bäst/lättast/mest viable blabla" för att carrya med?

Tänkte börja köra lite ranked igen och det är dessa roller jag haft bäst erfarenhet av förr.

(Gäller bronze/silver/gold)
Citera
2013-03-29, 23:41
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Vilka junglers respektive top laners är "bäst/lättast/mest viable blabla" för att carrya med?

Tänkte börja köra lite ranked igen och det är dessa roller jag haft bäst erfarenhet av förr.

zac
Citera
2013-03-29, 23:56
Medlem
Går in i ett ranked, clienten crashar i loading screen. Patchat i 10 minuter för att ta mig in, hur kan detta hända..
Citera
2013-03-29, 23:56
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim01swe
Jag undrar bara, när det är LCS, så spectatear ju kommentatorerna, men i spectate är det väl 3 minuters delay? Eller tar de bort den delayen när de spectatear för LCS? Jag vet varför det är en 3 minuters delay. Är bara nyfiken på hur det funkar!

Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
I de matcherna så är det inte någon delay, förra året så var det några asiater som blev anklagade för fusk då en av dem vände sig om och kollade på den stora skärmen som streamar matchen för åskådarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Steel2thetop
Ingen delay, dom använder sig tydligen av en speciell klient vid offline tournaments där spectators kan se live, dock så kan man notera att live-kameran över spelarna när de spelar inte är i synk med gameplay, till exempel kan det avslöja om ett lag torskar/vinner teamfights eller finishar nexus innan man får se det i spectator-mode.

Citat:
Ursprungligen postat av tim01swe
Tack för svar
8 sekunders delay på turneringsklienten.
Citera
2013-03-29, 23:59
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Hörrö din gamle räv, vart har du tagit vägen? Ser dig knappt längre.

Lirar bara normals o trollar på smurfen lite då och då. Blev för trött på spelet och folket som spelar
Citera
2013-03-30, 00:25
Medlem
Hehe underhållande att kolla på Snoopeh's stream där en i motståndarlaget spelar Zac och alla går wtfmode när han dör och de får se klumparna krypa tillbaka....
Citera
2013-03-30, 00:25
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Går in i ett ranked, clienten crashar i loading screen. Patchat i 10 minuter för att ta mig in, hur kan detta hända..

oHai

@echo off
set curr=0
set target=c:\riot games\league of legends\rads\solutions\lol_game_client_sln\release s\
cd %target%
setlocal EnableDelayedExpansion
for /f "tokens=*" %%G in ('dir /ad /b') do (
set str=%%G
set str=!str:~-3!
if !str! GTR %curr% ( set curr=!str! )
)
cd 0.0.0.%curr%
cd deploy
echo %CD%
"League of Legends.exe"

Spara denna script i .txt format sen endra den till batch fil.

Om du nagansin krashar/bugsplattar igen sa bara o kora batch filen sa connectar du till din 'nuvarande' game

Som jag skrev innan smurfar jag pa bronze (V) 'a'r bronze 4 nu med 86 points

http://i.imgur.com/wZUrikR.jpg?1 'MAster Ji will show yoo da wayZ'
Citera
2013-03-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatGuy13
oHai

@echo off
set curr=0
set target=c:\riot games\league of legends\rads\solutions\lol_game_client_sln\release s\
cd %target%
setlocal EnableDelayedExpansion
for /f "tokens=*" %%G in ('dir /ad /b') do (
set str=%%G
set str=!str:~-3!
if !str! GTR %curr% ( set curr=!str! )
)
cd 0.0.0.%curr%
cd deploy
echo %CD%
"League of Legends.exe"

Spara denna script i .txt format sen endra den till batch fil.

Om du nagansin krashar/bugsplattar igen sa bara o kora batch filen sa connectar du till din 'nuvarande' game

Som jag skrev innan smurfar jag pa bronze (V) 'a'r bronze 4 nu med 86 points

http://i.imgur.com/wZUrikR.jpg?1 'MAster Ji will show yoo da wayZ'
Thx, ska prova nästa gång!
Stod 7/23 när jag kom tillbaka, slutade på 8/9 med vinst. Extas!

Några tankar om zac, funderar på att slå till på herren imorgon? + och -
Citera
2013-03-30, 10:47
Medlem
Lite efter men vad tycker ni om Urgot?
Citera
2013-03-30, 11:03
Medlem
StandardKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight

Kul att du ska köra ranked!
Något man alltid måste tänka på när man kör rankat är counterpicks, vissa champions är bra i vissa matchups, men kan vara helt värdelösa i en annan. Men här får du lite tips på champions och när de funkar.

Yorick
Min favoritchampion när det gäller rankat, väldigt underskattad. Han har väldigt bra harass, bra sustain och väldigt bra trades. Han blir sämre i lategame, men köper man en muramana så slipper man ett dåligt lategame.
Yorick funkar mot: Darius,Lee sin,Rumble,Teemo,Jayce, shen.
Yorick funkar inte mot: Cho'gath,Xin zhao,Nunu,trundle.

Cho'gath
Cho'gath är just nu en av de starkaste i toplane,jungle och mid. Han har bra sustain, lätt för att farma och extremt svår att döda. Eftersom han har en silence och en knockup klarar han ganks väldigt bra också. Han har ett bra lategame då han vid full feast kan blockera nästan hela laget från att komma fram till resterane lagmedlemmar och även ge ut ca 700 true damage och därmed äta upp adc'n på några sekunder.

Cho'gath funkar mot:Yorick,Darius,Malphite,Rumble praktiskt taget alla toplaners har svårt mot Cho'gath.
Cho'gath funkar inte mot:Kayle,Warwick i toplane. Sedan blir även Kog'maw, Vayne och andra som har damage beroende på motståndarens hp jobbiga för honom.

Olaf
Olaf är en champion som det diskuterats mycket om huruvida han är bra eller dålig i toplane.
Men han har de skills som behövs för att klara av ett lane. Han har bra poke, han har sustain, han har riktigt bra true damage burst och han har en disable som gör att cc blir värdelöst mot honom.

Olaf funkar mot:Gangplank,Riven,Irelia, Shyvana. De flesta Melee bruisers.
Olaf funkar inte mot:Yorick,Kennen,Kayle,Volibear.

Detta är tre bra champions just nu, det finns självklart fler, men detta är de jag oftast väljer mellan när jag spelar Toplane.
Citera
2013-03-30, 11:17
Medlem
Har någon tips på vilka items man ska köpa till Jax?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in