2013-03-18, 23:43
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Hmm, känns som att tribunalen måste bli mycket mer aktiv för att det ska fungera. Just nu känns det som 3/10 personer som flamar får något typ av straff..

Folk blir reportade och straffade för att de skriver GG i slutet atm. Alla trycker Punish utan att ens kolla igenom fallet.
Citera
2013-03-19, 01:52
Medlem
Tror det skulle hjälpa mig, har en vana att QQa allt för mycket.. lär mig aldrig. Ge mig en All-Chat ban så blir jag nog gladare
Citera
2013-03-19, 01:52
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Folk blir reportade och straffade för att de skriver GG i slutet atm. Alla trycker Punish utan att ens kolla igenom fallet.
Fast nä, skriver man GG så blir man inte bannad. När man skriver dumma saker som tex "GG easy" när det har varit ett väldigt jämnt game förstår jag att man blir reportad för. Hur kul är det egentligen?
Spelar ingen roll om alla trycker Punish utan att ens kolla igenom fallet, blir ju inte automatiskt en varning/ban. Krävs ju ändå att man gjort något.
Citera
2013-03-19, 02:16
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Fast nä, skriver man GG så blir man inte bannad. När man skriver dumma saker som tex "GG easy" när det har varit ett väldigt jämnt game förstår jag att man blir reportad för. Hur kul är det egentligen?
Spelar ingen roll om alla trycker Punish utan att ens kolla igenom fallet, blir ju inte automatiskt en varning/ban. Krävs ju ändå att man gjort något.

Me and my friend was watching through some punishments. We saw a fun case where a jungler hadn't said one single word during the whole game, but in the end he wrote "gg" and guess what... he ended up being banned! So yes sir, it actually can happen.
It is fun to write "gg easy" after a intense game which lasted for 65 minutes.
Citera
2013-03-19, 02:27
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Me and my friend was watching through some punishments. We saw a fun case where a jungler hadn't said one single word during the whole game, but in the end he wrote "gg" and guess what... he ended up being banned! So yes sir, it actually can happen.
It is fun to write "gg easy" after a intense game which lasted for 65 minutes.
Fast man hamnar inte i tribunal för ett case där man skrivit gg. Och det är ju fyra till matcher som också ska "räknas" in. Plus alla "gömda" reports man fått. Tror knappast han inte har flameat eller gjort något någon annan match.

Ja, det är ju skojj för det vinnande laget, men inte speciellt kul att få höra det som förlorande laget.
Senast redigerad av irken 2013-03-19 kl. 02:30.
Citera
2013-03-19, 07:27
Medlem
Ännu mer intressant läsning!

http://www.reignofgaming.net/news/23601-unofficial-pbe-patch-notes-for-3-19-2013
Citera
2013-03-19, 09:34
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd

Jag gav en kille Pardon för några dagar sedan, för att jag innerligen tyckte att han inte förtjänade en ban. Han hade offensive language reports och hade knappt sagt nåt alls

Troligtvis får han en bann och min justice rating går ner
Citera
2013-03-19, 10:17
Medlem
Wolfbloods avatar
Ovärd Singed nerf, han är ju knappast OP bara man kontrar och spelar hyffsat smart.

Ser fram emot ZAC, om han kommer vara spelbar låter jag vara osagt.
Citera
2013-03-19, 10:22
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenal-For-Life
Så The Tribunal fungerar inte för att folk inte sköter sig menar du?
Jag tror att du har vääääldigt orimliga förhoppningar/förväntningar...

Det jag menar är att för att få den spärren på ditt konto så måste du ha blivit straffad av tribunal och det känns som bara 3/10 spelare hamnar i tribunal när alla tio egentligen förtjänar det. Därför kommer endast tre personer få den spärren på sitt konto(om de nu möter kraven).

3/10 var bara ett exempel jag tog, ingen fakta.
Citera
2013-03-19, 10:42
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Karma, spelade henne i ranked för första gången någonsin igår. Spelade mot en Lux mid och blev ganska ut zoonad i börjad, fick in en sjukt nice gank tillsammans med junglern i bot vilket resulterade i en double kill för mig. Fick råd med en relativt tidig deathcap och började döda lux.

Fyfan va skumt rolig den gubben är,
köpte Deathcap, Abyssal, Athenes, Zhonyas och Morello(f.d evil tomb).

Körde Mov.speed quints
Mag.Pen Marks
Mana reg Seals
AP Glyphs

slutade 11/2

Bör väl tillägga att deras jungler sög och deras top feedade sönder
Senast redigerad av MrSweeneyTodd 2013-03-19 kl. 10:50.
Citera
2013-03-19, 11:00
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
Förstår dig är egentligen Diamond men spelar i silver

I see what you did there

Man hör hemma där man är, annars kan jag skylla på bilen bakom om jag kör fel.
Citera
2013-03-19, 11:14
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfblood
Ovärd Singed nerf, han är ju knappast OP bara man kontrar och spelar hyffsat smart.

Inte egentligen. Väldigt anti-fun att spela mot bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in