2013-03-18, 18:59
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Det beror väll på vad du tycker. Det är ändå 2600 RP, och att lägga ner det på ett smurf konto tycker jag personligen är dumt. RP du får tillbaka är ju inte direkt "värd" något. Du måste ju ändå köpa 3900 RP.

det är iofs sant, rätt mycket pengar..

ska nog bara köpa RP för xp boosts istället
Citera
2013-03-18, 19:00
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
dock "bättre" att gå frozen heart om man vill ha CDR, bygga AP på cho tycker jag endast passar om du går mid/top , saknar en AP i laget eller ligger väldigt långt före. Annars är det bäst att bygga full tank.

När jag kör Cho mid kör jag full ap, då kommer ultin upp i ca 1k dmg en combo och adc är död + att du har ca 3.5k hp med en RoA
Det beror väll helt på hur gamet ser ut. Kör motståndarna dubble ap och man har en Ryze i laget så är frozen heart ganska meh när ryze redan har den. Bättre att köp Omen isf imo. Cho behöver inte manan imo, så bättre stacka hp.
Citera
2013-03-18, 19:09
Medlem
r0starNs avatar
Cho, frozen mallet/gauntlet.

Försök att springa iväg.
Senast redigerad av r0starN 2013-03-18 kl. 19:14.
Citera
2013-03-18, 19:11
Medlem
[quote=irken]Att du får så lite & förlorar så mycket beror ju på din MMR, och ingeting annat. Antagligen så har du väldigt låg mmr och det är därför. Vettefan hur du ens tagit dig så högt upp. MMR sänks ju inte bara "sådär" på 10 games.

Jag undrade ju också det, men förlorade 14x irad pga olika anledningar, och tyckte det vore märkligt att det är så pass, har 210 wins och 150 loses, så det är inget nytt gain elo acc.

Men tappar ännu mer nu med tanke på hur lite jag tjänar, även fast jag vinner sjukt mycket, har du någon aning hur mycket man behöver för å komma tillbaka? Jag har vunnit ca 20 matcher och förlorat 4, och har gått noll + på det, värt å dumpa accet och lira på andra?
Citera
2013-03-18, 19:19
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik01
Citat:
Att du får så lite & förlorar så mycket beror ju på din MMR, och ingeting annat. Antagligen så har du väldigt låg mmr och det är därför. Vettefan hur du ens tagit dig så högt upp. MMR sänks ju inte bara "sådär" på 10 games.

Jag undrade ju också det, men förlorade 14x irad pga olika anledningar, och tyckte det vore märkligt att det är så pass, har 210 wins och 150 loses, så det är inget nytt gain elo acc.

Men tappar ännu mer nu med tanke på hur lite jag tjänar, även fast jag vinner sjukt mycket, har du någon aning hur mycket man behöver för å komma tillbaka? Jag har vunnit ca 20 matcher och förlorat 4, och har gått noll + på det, värt å dumpa accet och lira på andra?
Har du 210 wins & 150 loses så borde det nog lösa sig. I diamond ett så får du ju mindre LP också, just för det är diamond ett med. Bara fortsätta spela så går det nog bra ska du se.
Citera
2013-03-18, 19:21
Medlem
Citat:
Har du 210 wins & 150 loses så borde det nog lösa sig. I diamond ett så får du ju mindre LP också, just för det är diamond ett med. Bara fortsätta spela så går det nog bra ska du se.

Okej, tack för hjälpen
Citera
2013-03-18, 19:33
Medlem
coolingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik01
Jag är uppe på Diamond 3 och får enbart typ 2-8 poäng per vinst, jag ligger alltså på ca 30 LPS men det är lagom surt att vinna 5x och sen förlora en och hamna på +/-0 igen.

På mitt andra acc är jag på Diamond IV och där får jag vanliga poäng delvis 15-20 och torskar ungefär samma, vad är grejen?

Värt att tillägga är att jag förlorat en massa på det seriösa accountet, hade kanske 14 förluster irad och gick ner ifrån Diamond 1 till 3, något som spökar där med tanke på det låga antalet poäng jag får?

Eu west btw.

Jag läste nånstans att om du har över 100 spelade games i en liga så är det svårare att få LP om man inte har 70% win rate.
Citera
2013-03-18, 19:36
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolingen
Jag läste nånstans att om du har över 100 spelade games i en liga så är det svårare att få LP om man inte har 70% win rate.

Mjae det där stämmer inte riktigt. Det grundliggande problemet ligger i din MMR.
Citera
2013-03-18, 19:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Mjae det där stämmer inte riktigt. Det grundliggande problemet ligger i din MMR.

Nämen, välkommen tillbaks
Citera
2013-03-18, 19:55
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nämen, välkommen tillbaks

Tjo.

Vilken div ligger du nu i?
Citera
2013-03-18, 19:58
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSx
Tjo.

Vilken div ligger du nu i?

Har inte spelat på äver en månad nu, det gamla gänget jag spelade med övergav mig för jag satt på fyllan och förklarade vad dom gjorde fel i en match så spelar WoT och ibland lite solo, men inget ranked
Citera
2013-03-18, 19:58
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har inte spelat på äver en månad nu, det gamla gänget jag spelade med övergav mig för jag satt på fyllan och förklarade vad dom gjorde fel i en match så spelar WoT och ibland lite solo, men inget ranked

Såpass. Kul att vara tillbaka och prata med er alla i alla fall.

För övrigt verkar Zac helt värdelös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in