2013-01-28, 10:31
Medlem
bRoMis avatar
den pågående metan måste vara den tråkigaste hittills, jag blir fan till och med osugen på att spela när jag tänker på den..
Citera
2013-01-28, 11:07
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bRoMi
den pågående metan måste vara den tråkigaste hittills, jag blir fan till och med osugen på att spela när jag tänker på den..

På vilket sätt är den tråkig och hur var de roligare förr?
Citera
2013-01-28, 11:23
Medlem
bruisers mid som stackar health och tankar allting, och till och med ad/ap carrys köper warmogs nu.
Citera
2013-01-28, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregson
Mjo, spellistorna på samtliga toppstreams är hopplösa tyvärr. Ska starta en egen nästa vecka där det satsas på den biten. Tycker om att se på Wings för att han oftast har oerhört roligt när han spelar, vilket smittar av sig på mig.

Kolla in lolsooner och cadburry, ~2k elo spelare, underhållande och bra musik i.m.o Båda är sjukt nice!
Citera
2013-01-28, 11:32
Medlem
Vilken server ska man köra på? EU West eller EU Nordic/East?
Citera
2013-01-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zumbaki

Jag har alltid hört EUW, men jag har ingen aning då jag spelar på NA.
Citera
2013-01-28, 11:45
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
tack för svaren alla!

köpte Thresh, verkar vara en riktigt rolig support (som blivit min main plats nästan då jag spelar bäst där) brukar dock köra med udda support som J4, Ashe, Elise, och även om thresh är en renodlad support så passar han in bland "udda support" i min kategori i alla fall!

Kul att du valde thresh, men underskatta honom inte, han är både en helt okej junglare och en ganska bra adc i det fördolda. Dock krävs det att du kan vara väldigt aggresiv på lane för att han skall fungera som adc, och det krävs kills. Men med t.ex. en blitz som support är det nästan aldrig ett problem.

Citat:
Ursprungligen postat av KaptenCaps
Värt att köpa Kha-Zix eller kommer han nerfas till döden i uppkommande patch?

Han är redan nerfad, men det lär komma mer i senare patcher.

Citat:
Ursprungligen postat av zumbaki

Det beror på vart dina kompisar spelar.

Skillnaden mellan west och north är inte särskilt stor förän du kommer uppåt 1800+. Anledningen till att många vill spela west är för att proffsen gör det.

Sen finns det ryssar på NE, men det finns spanjorer på west så det är pest eller kolera imo. Personligen har jag valt NE och kommer inte förändra det.
Senast redigerad av N3ss3 2013-01-28 kl. 11:49.
Citera
2013-01-28, 12:57
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Kul att du valde thresh, men underskatta honom inte, han är både en helt okej junglare .

Han har jävligt långsam clear i början. Lätt counterjunglad, men har har ju fina gank-abilities. Jag skulle inte spela honom som junglare(vem vet kanske ändrar jag mig).

Dock, jag gillade honom som support!
Senast redigerad av Antinomos 2013-01-28 kl. 13:03.
Citera
2013-01-28, 13:01
Medlem
M40A3s avatar
Oh, är det en ny tråd? Trevligt.

Vad tycks om nya ratingsystemet?
Citera
2013-01-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greeder
Junglers!
Vad kör man? Vad gör man?
Tips tips
En oerfaren wannabe jungler här. Har såklart en vag aning om vad som ska göras men roligt att höra inputs om vad som gör en bra Jungler
Jag började med att köra Maokai som är lite tankigare och lite"supportig". Sedan brukar jag börja på wolves -> blå -> wraiths -> wolves -> röd -> gank på bot/mid på junglare med mana.
Har inte spelat särskilt mycket själv men det där är vad jag har snappat upp .
Citera
2013-01-28, 13:09
Medlem
Jahauuss avatar
Köpte precis Ohmwrecker för första gången, lirade Maokai. Nu var jag så feedad så jag hade kunnat köpt IE + BT och vunnit ändå, så jag ville prova den. Den kändes ganska "meh" i mina ögon. Någon som har köpt itemet och har någon annan synpunkt?
Citera
2013-01-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Köpte precis Ohmwrecker för första gången, lirade Maokai. Nu var jag så feedad så jag hade kunnat köpt IE + BT och vunnit ändå, så jag ville prova den. Den kändes ganska "meh" i mina ögon. Någon som har köpt itemet och har någon annan synpunkt?

Vänta, va? Köpte du IE som i infinity edge och BT som i Blood thirster på en MAOKAI? wtf ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in