2013-01-25, 23:54
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
I vilken elo slutar flamandet? Tycker ju att vid 1800+ så borde alla p12 strykas bort iaf
Jag kommer fan inte över 1500...

Mindre flame i högre elo ja.

Vad mainar du då?
Citera
2013-01-26, 00:10
Medlem
Morllys avatar
Citat:
I vilken elo slutar flamandet? Tycker ju att vid 1800+ så borde alla p12 strykas bort iaf

Rage från medspelare samt motspelare slutar inte vid 1800+, du måste komma lite högre än så enligt mina egna erfarenheter.

- Morlly
Citera
2013-01-26, 00:21
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morlly
Rage från medspelare samt motspelare slutar inte vid 1800+, du måste komma lite högre än så enligt mina egna erfarenheter.

- Morlly

Visst slutar det inte, men det blir absolut mycket mindre random flame ju högre man kommer, men gör någon något otrligt konstigt och dåligt kommer folk reagera och klaga oavsett elo.
Citera
2013-01-26, 01:14
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.S.I
Är en lite youtube film bara
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gXZTs0NvpAA

Var väl ganska väntat att som skulle dit dock

Men Froggen och Wickd är FRIES? Eller är dom kvar?
Citera
2013-01-26, 01:40
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Men Froggen och Wickd är FRIES? Eller är dom kvar?

Nu är dom EG
Citera
2013-01-26, 02:03
Medlem
AIKDaniels avatar
Kom fram till något väldigt intressant, kanske inte är något fynd eller så men iaf, visste ni att ifall man står still tillräckligt länge med W spellen aktiv så försvinner bollarna som snurrar runt en.
Här är en bild som visar hur det ser ut, BILD

Ser jävligt ballt ut!

Edit: att man kan ha så här tråkigt på en fredag är pinsamt, måste ta tag i mitt liv.
Senast redigerad av AIKDaniel 2013-01-26 kl. 02:07.
Citera
2013-01-26, 02:03
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Nu är dom EG

bra!! hade varit sjukt att skilja dom åt :S
Citera
2013-01-26, 02:21
Medlem
irkens avatar
Citat:
Öhm, det finns ju rötägg i alla elo's. Till exempel så blev 3 spelare som hade ganska hög elo bannad rätt nydligen och dem skulle spela qualifern med.. Så, flamande försvinner aldrig, tyvärr.
Citera
2013-01-26, 03:31
Medlem
någon som vet vad det här programmet heter?

http://images.4chan.org/r/src/1359160391885.jpg

hade varit riktigt nice att få tag i det, så man slipper kolla upp folk man spelar med på lolking!
Citera
2013-01-26, 09:39
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchoppin
någon som vet vad det här programmet heter?

http://images.4chan.org/r/src/1359160391885.jpg

hade varit riktigt nice att få tag i det, så man slipper kolla upp folk man spelar med på lolking!

lolnotes
Citera
2013-01-26, 11:27
Medlem
Muppenarjags avatar
Försöker flytta mitt account från East till West, men det går fan inte.
Det som kommer upp när man väljer att byta är:

"You'r account transfer has begun. This process may take a minute to complete.
Status: Transfer in progress"

Provade igår typ 19.30 att flytta, men då var det lika. Lät det stå i ca 2h, men inget hände. Lät det stå från kl 03.00 inatt tills nu, men inget har hänt nu heller.
Någon som vet vad problemet kan vara?
Citera
2013-01-26, 11:29
Medlem
Qwakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Thresh kommer inte fungera som ADC. Hans passiva gör ju så han måste vara out of combat ett tag för att dem ska göra bonus damage, vilken gör den ganska värdelös om man spelar honom som AD Carry. Spelar man honom med blitz blir det ju mera som Alistar & blitz, eller Jarvan+leona etc. En kill lane helt enkelt.
Går att spela honom som AD carry, men det är lite ungefär som att spela Ziggs som ad carry. Det fungerar, men det är inte speciellt bra.

Det du säger är inkorrekt, bonus skadan är alltid aktiv. Den scalar från en minimum damage till en max damage och vad jag har sett är det hur många souls du har som avgör minimum bonus damage, har man tex. 100 souls kommer bonus skadan attt minst vara 100 upp till ca 400-500 kommer inte ihåg riktigt. Om man sedan håller sig till att last hitta är bonus skadan nästan uppe i max varje gång man slår på en minion. Den ökar väldigt snabbt helt enkelt. Och är inte som Ziggs bonus damage som aktiveras när man väntat 12sec.

Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Säkert att han funkar som ADC? kanske AD men ADC tom? Vad har ni andra för erfarenheter?

Han funkar i alla fall på den nivån jag spelar och med dem motståndare jag möter.
fö. lvl 30 och ligger på runt 1250 elo just nu. Hans Q funkar extremt bra för att denya escapes med flash, rangen är även den tillräckligt lång för att kunna dra ut motståndaren från sitt eget torn i kombination med E för att få ut dem ännu längre gör inte saken sämre.

Absolut enklast är väll att testa honom som adc själv, jag tror inte du har speciellt mycket att förlora på det.
Senast redigerad av Qwake 2013-01-26 kl. 11:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in