2013-01-23, 18:58
Medlem
waterm3lons avatar
Tja, jag har sökt som fan men inte hittat något så om ni vet en tråd med samma ämne, visa mig gärna!

Jag vill kopiera text i gmail från ett skickat mail, men när jag försöker markera händer inget. Jag har för övrigt prövat den där nya, konstiga skrivfunktionen där man skriver i ett litet fönster istället. Jag använder Opera som webbläsare men har prövat chrome också. Snälla hjälp mig, jag vill alltså bara kunna kopiera text som jag har skrivit för att kunna klistra in i andra formulär, osv. Tack på förhand!
Citera
2013-01-23, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av waterm3lon
Tja, jag har sökt som fan men inte hittat något så om ni vet en tråd med samma ämne, visa mig gärna!

Jag vill kopiera text i gmail från ett skickat mail, men när jag försöker markera händer inget. Jag har för övrigt prövat den där nya, konstiga skrivfunktionen där man skriver i ett litet fönster istället. Jag använder Opera som webbläsare men har prövat chrome också. Snälla hjälp mig, jag vill alltså bara kunna kopiera text som jag har skrivit för att kunna klistra in i andra formulär, osv. Tack på förhand!

Prova att bara trycka där texten står, alltså det du vill kopiera. Tryck sedan bara på CTRL+A. Då borde du ha all text markerat.
Senast redigerad av Apathes 2013-01-23 kl. 19:14.
Citera
2013-01-23, 19:13
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> ÖDIT

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem