Citat:
Ursprungligen postat av tiagoinho
hade en fråga. Skickas kortet till Posten eller direkt hem till en? Grejen är jag har precis skickat iväg mitt pass till utlandet och de beräknar med att de kommer ta 1 månad.
Med andra ord, om körkortet kommer inom de närmaste dagarna, kommer de kräva att se på leg på Posten?
Om det kommer på posten så kan du väl berätta hur det ligger till och be dem öppna paketet?
Och om dem är lite skeptiska= Innan dem öppnar paketet så kan du skriva din signatur på en pappersbit så får dem jämföra med körkortet.
Har ingen som helst aning om man kan göra så men jag hade i alla fall försökt om det inte fanns något annat val.