2013-01-23, 16:14
Medlem
Ishizzs avatar
Hej!

För ca 3 veckor sen bestämde jag att inaktivera mitt Facebook-konto. Det innebär att kontot inte försvinner, men under den tid som det är inaktiverat så finns inga bilder kvar, och man syns inte på vänlistor osv. Men så fort man skriver in lösenordet och hotmailen så kommer allt tillbaka.

http://facebooksakerhet.wordpress.com/facebook-tips/inaktiveraradera-ditt-fb-konto/

Det tog bara några dagar så kom suget efter Facebook tillbaka, heheh.. Så jag aktiverade det och trodde att allt var som det ska. Men jag har hört i snart två veckor nu att det ibland inte går att söka på mig, jag finns alltså inte. Och om man har skrivit med mig så står det bara "Facebook User" och inte mitt namn. Det går även inte att komma åt mina bilder. Och tex om jag söker på mig själv så kommer jag inte fram. Men som sagt, ibland funkar det men allt för ofta "finns" jag inte på Facebook.

Så vad tror ni har hänt? Det kan ju inte ta flera veckor för Facebook att uppdatera sina databaser
Citera
2013-01-23, 16:22
Bannlyst
Nej, så fungerar det inte.

Inaktiverar du ditt konto, så har du 14 dagar på dig att logga in igen. Loggar du in under dessa 14 dagar, så får du tillbaka kontot. Efter det så tas det bort. (Det tas inte bort från Facebook, men möjligheten att logga in försvinner.)
Citera
2013-01-23, 16:25
Medlem
Ishizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudtru
Nej, så fungerar det inte.

Inaktiverar du ditt konto, så har du 14 dagar på dig att logga in igen. Loggar du in under dessa 14 dagar, så får du tillbaka kontot. Efter det så tas det bort. (Det tas inte bort från Facebook, men möjligheten att logga in försvinner.)
Men jag är ju inne på det nu? Och jag tror heller inte jag var utan Facebook i 14 dagar, så allt borde ju funka.
Citera
2013-01-23, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ishizz
Men jag är ju inne på det nu? Och jag tror heller inte jag var utan Facebook i 14 dagar, så allt borde ju funka.
Inne på vad?

Och 3 veckor = 21 dagar.
Citera
2013-01-23, 16:32
Medlem
Ishizzs avatar
Citat:
Inne på vad?

Och 3 veckor = 21 dagar.
Inne på Facebook. Eftersom jag kan logga in, jag kan göra statusar och gilla bilder osv så borde ju det inte vara några problem. Är inte så insatt i allt med datorer, när jag är inne på mobilen så står det "Session expired" och så loggas jag ut.
Citera
2013-01-23, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ishizz
Inne på Facebook. Eftersom jag kan logga in, jag kan göra statusar och gilla bilder osv så borde ju det inte vara några problem. Är inte så insatt i allt med datorer, när jag är inne på mobilen så står det "Session expired" och så loggas jag ut.
Jaha. Nej då är det din mobils fel. Antar att det är en Samsung.
Citera
2013-01-23, 16:39
Medlem
Ishizzs avatar
Citat:
Jaha. Nej då är det din mobils fel. Antar att det är en Samsung.
Iphone 4s,actually.
Senast redigerad av Ishizz 2013-01-23 kl. 16:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in