2013-01-23, 15:27
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Du ser alltså dig själv som hyperintelligent?

Eller skulle du acceptera att han ser dig som korkad?

Jag är varken korkad eller hyperintelligent och jag tycker att det fungerar bäst om man är tillsammans med någon som ligger ungefär på ens egen nivå. Men visst tänder jag på hög intelligens, men vad man tänder på är inte alltid det man vill ha i ett seriöst och långvarigt förhållande.
Citera
2013-01-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Nej eller så är de flesta människorna så intresserade av sitt förhållande att de behåller sånt för sig själv. Och som vuxen så är det väl inte så fantastiskt att man ser någon som man kan tänka sig att sätta att man pratar om det. Det är rätt ointressant faktiskt.
Precis. Det där med att prata högt och brett om läckerbitar man gärna skulle vilja sätta på är väl något som de flesta slutade med senast efter gymnasiet.
Citera
2013-01-23, 15:30
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raidersson
Om du fick höra din pojkvän som du älskade över allt tala med en kompis på telefon.

Kate80 börjar bli gammal och sliten, älskar henne men man blir så jävla kåt av 20åringarna på stan. Deras kroppar är så sexiga i jämförelse med min flickvän.

Hade du sagt till honom, det är bara naturligt. Inte blivit arg, osäker eller ledsen?

Ptja vissa människor har ju väldigt öppet sinne.

Jag hade blivit sårad såklart, men kanske mest för att han inte har mer respekt för mig än att prata så om mig med någon annan. Att han fantiserar om andra är en sak att han pratar om mig på det sättet är en annan.

Det är mycket tveksamt om jag hade fortsatt vara tillsammans med honom.
Citera
2013-01-23, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Precis. Det där med att prata högt och brett om läckerbitar man gärna skulle vilja sätta på är väl något som de flesta slutade med senast efter gymnasiet.

Det är antagligen en fråga om social insikt att sluta med sånt i den åldern och att man faktiskt finner andra saker mer intressant att prata om. Så spännande är det ju inte att jag skulle prata med en kompis om ett par unga kvinnobröst jag sett på badstranden liksom. Det skulle ju låta imbecillt. I min ålder.
Citera
2013-01-23, 15:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate80
Jag hade blivit sårad såklart, men kanske mest för att han inte har mer respekt för mig än att prata så om mig med någon annan. Att han fantiserar om andra är en sak att han pratar om mig på det sättet är en annan.

Det är mycket tveksamt om jag hade fortsatt vara tillsammans med honom.
Jag instämmer. Jag hade nog övervägt om det var värt att fortsätta ett förhållande med en man som snackade skit om mig bakom min rygg. Fy tusan så obehagligt.

Att båda däremot har tankar som kan vandra iväg finner jag som något självklart. Jag förutsätter att min man inte är vare sig blind eller hjärndöd.
Citera
2013-01-23, 15:46
Medlem
Vänta nu ett slag.

Det är inte tal om att någon man sitter och snackar skit, han beklagar sig över att han inte tänder på sin äldre flickväns kropp längre, fast han älskar henne som person.

Utan blir kåtare på 20åringar.

Flickvännen råkar höra det privata samtalet.

Är mannen en idiot eller kan han bara inte rå för detta?
Citera
2013-01-23, 15:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om du fick höra din pojkvän som du älskade över allt tala med en kompis på telefon.

Kate80 börjar bli gammal och sliten, älskar henne men man blir så jävla kåt av 20åringarna på stan. Deras kroppar är så sexiga i jämförelse med min flickvän.

Hade du sagt till honom, det är bara naturligt. Inte blivit arg, osäker eller ledsen?

Ptja vissa människor har ju väldigt öppet sinne.
Extremt barnsligt upplägg dessutom. Om man ser något man finner attraktivt/snyggt/lockande - inbillar du dig på fullt allvar att man gör en jämförelse med den man älskar och är attraherad av i sin relation?

Någon form av mätning?

Hur gammal är du egentligen? Har du verkligen åldern inne för Flashback?

Edit:
Någon gång när du blir lite större och får gå utan mamma till stranden kanske du kommer upptäcka att det ligger två snygga tjejer där - som båda har förmågan att locka dig/attrahera dig.
Och du de behöver inte se exakt likadana ut.
Det har du faktiskt att se fram emot - givet din uppenbara brist på erfarenhet. Tänkte glädja dig med det i alla fall.
Senast redigerad av micro113 2013-01-23 kl. 15:50.
Citera
2013-01-23, 15:52
Medlem
skalman1973s avatar
Absolut inte !

Jag föredrar kvinnor i min egen ålder +/- 3 år . Enklare att kommunicera med en person man har en gemensam grund med ( En kvinna som inte sett och upplevt samma saker som jag ser jag inte ens som ett tidsfördriv )
Citera
2013-01-23, 15:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vänta nu ett slag.

Det är inte tal om att någon man sitter och snackar skit, han beklagar sig över att han inte tänder på sin äldre flickväns kropp längre, fast han älskar henne som person.

Utan blir kåtare på 20åringar.

Flickvännen råkar höra det privata samtalet.

Är mannen en idiot eller kan han bara inte rå för detta?
Det du beskriver är en tonåring som pratar skit om sin flickvän för sin bästa kompis eftersom han inte har förstånd om hur hans skall uttrycka att han sett en söt tjej på stan som spottade ut ett tuggummi åt just precis hans håll ... serru..

Väx upp för fan.
Citera
2013-01-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Extremt barnsligt upplägg dessutom. Om man ser något man finner attraktivt/snyggt/lockande - inbillar du dig på fullt allvar att man gör en jämförelse med den man älskar och är attraherad av i sin relation?

Någon form av mätning?

Hur gammal är du egentligen? Har du verkligen åldern inne för Flashback?

Edit:
Någon gång när du blir lite större och får gå utan mamma till stranden kanske du kommer upptäcka att det ligger två snygga tjejer där - som båda har förmågan att locka dig/attrahera dig.
Och du de behöver inte se exakt likadana ut.
Det har du faktiskt att se fram emot - givet din uppenbara brist på erfarenhet. Tänkte glädja dig med det i alla fall.

Haha, ja det märks ju vilket känsligt ämne det här är åtminstonde för dom äldre damerna på flashback.
Citera
2013-01-23, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Absolut inte !

Jag föredrar kvinnor i min egen ålder +/- 3 år . Enklare att kommunicera med en person man har en gemensam grund med ( En kvinna som inte sett och upplevt samma saker som jag ser jag inte ens som ett tidsfördriv )

Du är född 1973 alltså 40år ungefär?

Den här kvinnan är född 1970:
http://media.twirlit.com/wp-content/uploads/2012/02/bethenny-frankel-bikini-th.jpg

Den här i 20årsåldern:

http://www.pulsarmedia.eu/data/media/940/Bikini%20Girl%20(15).jpg

Vem blir du mest sexuellt upphetsad utav?
Citera
2013-01-23, 16:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Haha, ja det märks ju vilket känsligt ämne det här är åtminstonde för dom äldre damerna på flashback.
Om min man skulle snacka skit bakom min rygg. Absolut känsligt.
Varför skulle jag vilja vara med en man som känner behov av att prata skit bakom ryggen på mig?

Är du helt dum i huvudet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in