Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
2 timmar att verka! Du låter väldigt inkörd på Theralen och Iktorivil. Antagligen har toleransen gått upp en hel del för dig, hur länge har du tagit dom? Du borde rådgiva med din läkare, tror iaf det inte är några problem att byta till Theralen/Propovan då inget av dom är narkotikaklassat.Men jag gissar inte på att det kommer ge så bra effekt på dig!.
Själv haft den kombinationen tillsammans med Atarax,Lergigan,Benzodiazipiner och Imovane/eller Stilnoct.Funkat bra för mig.
Zyprexa eller någon annan psykofarmaka kanske kan vara något för dig, det har jag tagit i kombination med ovan nämda preparat även testat Seroquel och annat.
Jag har tagit de i ca 12 år. Zyprexa o Seroquel har jag också haft, men gick bara upp i vikt utan att bli trött.
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Du Mulla, du skulle nog må bra av en s.k. "drug holiday", tror du inte det? S.a.s. nollställa hela systemet och börja om från början.

Jo, kanske, men jag har Haldol och Venlafaxin också. Haldolen blir jag väldigt knepig av om jag slutar med, o deprimerad om jag slutar med Venlafaxin. Iktorivil klarar jag mig 2-3 dagar utan, sen sätter helvetet in.
Men kanske offra några nätter o inte ta Theralen alls, för att sänka toleransen?