• 2
  • 3
2005-05-18, 15:31
Medlem
Kanavanss avatar
Jag tror att det finns något biologiskt som gör att man inte blir sexuellt attraherad av nära släktingar (om man inte är sjuk, typ pedofil), så jag tror att även om man var i ett "full-och-kåt-och-jag-sätter-på-vad-som-helst"-tillstånd, så skulle man nog helt enkelt inte få upp den.
Citera
2005-05-19, 16:30
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacob Kreuzfeldt
Att de flesta människor inte känner någon sexuell dragning till sina mödrar beror enligt vissa forskar på den sk Westermark-effekten (ej att föeväxla med Westerberg-effekten som tros ha motsatt verkan), dvs att människor av någon anledning inte blir kåta på människor de träffat (ofta) under de första sex månaderna av sitt liv. Fråga mig inte hur fan det hänger ihop, men i det här tankeeperimentet torde ju inte Westermark-effekten ha någon verkan, eftersom man inte är född än.

Haha.. ja.. eller också är det en fråga om biologi, inte psykologi. Att bedriva otukt med sin mor skulle innebära en kraftigt förhöjd chans till barn med stora defekter och i längden skulle människans genpool urholkas fullständigt.

Kanavas:
Citat:
Jag tror att det finns något biologiskt som gör att man inte blir sexuellt attraherad av nära släktingar (om man inte är sjuk, typ pedofil), så jag tror att även om man var i ett "full-och-kåt-och-jag-sätter-på-vad-som-helst"-tillstånd, så skulle man nog helt enkelt inte få upp den.

Haha, pedofil är måhända inte en korrekt beteckning på sådana som vill ha sex med sin mor.
Citera
2005-05-19, 16:35
Medlem
MorrissonEs avatar
Min mamma va het, så ja, antaglgien
Frågan är bara vad som händer om jag gör henne på smällen, upplevelsen att träffa sin son som är 10 år äldre än migsjälv och dessutom min bror (?) eller så blir jag min egen pappa, det skulle fanimej vatt nått!

mossan här kommer jag!
Citera
2005-05-19, 20:59
Medlem
Jacob Kreuzfeldts avatar
Eller också skulle man bli far till sig själv.
Citera
2005-05-20, 22:27
Medlem
pastorns avatar
Tack för en underbar frågeställning. Av alla de intressanta frågor som öppnar sig med tidsresor så väljer du just denna. Glöm de mer heroiska som att förhindra mord & att stoppa krig till de mer teoretiska som mörda sin far. Glöm också de mer praktiska som hur tidsresor kan möjliggöras. :-)

Men ja, utifrån de förutsättningar du beskrev. Så ja, jag skulle hoppat på henne omedelbart bums. Jag förutsätter då att min mor skulle vara i en passande ålder för mig? Försvårande omständigheter är då att hon hade en ganska ful frisyr vid den tidpunkten enligt de fotografier jag sett. Sen föredrar jag faktiskt brunetter, men det är offtopic.

Vad gäller dina andra frågor "ianal" kanske tråden passar bättre i juridik?
Citera
2005-05-20, 23:26
Medlem
Hasse Heroins avatar
Vilken äcklig tanke. Jag skulle nog föredra att sätta på en hund. Detta är dock ingenting som jag heller gå och drömmer om.

Enligt Fysikens lagar är det omöjligt att åka tillbaka i tiden dock ej framåt. Om jag skulle kunna åka tillbaka i tiden så lär det knappast vara det första jag tänker på att sätta på morsan.
Citera
2005-05-21, 00:00
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Heroin
Vilken äcklig tanke. Jag skulle nog föredra att sätta på en hund. Detta är dock ingenting som jag heller gå och drömmer om.

Hur är det möjligt? Låt mig citera frågeställaren.

"Du vaknar en morgon, och har rest tillbaka i tiden. Du går ut på stan och träffar världens snyggaste brud! Det är din morsa! (fast det vet inte du)
Morsan börjar taffsa på dig och leka med din penis, så att du blir kåt. Sätter du på morsan?"

Du vet inte att det är din mor, hur kan det då vara fel?
Citera
2005-05-21, 05:35
Medlem
Jacob Kreuzfeldts avatar
Citat:
Enligt Fysikens lagar är det omöjligt att åka tillbaka i tiden dock ej framåt. Om jag skulle kunna åka tillbaka i tiden så lär det knappast vara det första jag tänker på att sätta på morsan.

Men i framtiden skulle du kunna tänka dig det alltså?
Citera
2005-05-21, 09:46
Medlem
pickopungs avatar
Citat:

hmmm
sätta på en hund istället för en snygg brud (som du inte vet är din morsa)...

nåja, vi har ju alla våra fetischer

//P
Citera
2005-05-21, 13:47
Medlem
Hasse Heroins avatar
Ok Jag läste inte så noga. Om hon hadde varit skittsnygg så hadde jag satt på henne. Men tänk på att få reda på det i efterhand. Måste ju vara jävligt jobbigt isåfall.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in