Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-21, 22:40
Medlem
Tjollahopp! Jag kollade på en livestream i går (basket) när suddenly videon försvinner ljudet är kvar och så fortsätter det fast jag stängde firefox på alla möjliga sätt. Jag har även startat om datorn 2! gånger men trots det så vet jag att videon är igång, vad ska göra?
Citera
2013-01-21, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Tjollahopp! Jag kollade på en livestream i går (basket) när suddenly videon försvinner ljudet är kvar och så fortsätter det fast jag stängde firefox på alla möjliga sätt. Jag har även startat om datorn 2! gånger men trots det så vet jag att videon är igång, vad ska göra?

Det låter jävligt konstigt, prova att öppna aktivithetshanteraren, gå in på fliken proccesser och stäng ner alla firefox.exe
Senast redigerad av Apathes 2013-01-21 kl. 22:49.
Citera
2013-01-21, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apathes
Jävligt konstigt låter det som, prova att öppna aktivithetshanteraren, gå in på fliken proccesser och stäng ner alla firefox.exe
Tack! Har redan testat det.
Citera
2013-01-21, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Tack! Har redan testat det.
Har du verkligen startat om datorn?
Låter nästan som att du fått ett virus...
Öppna firefox och rensa cachen(du gör det i samma fönster där man rensar historik osv.) starta sedan om datorn.
Om detta inte funkar (wtf?) prova skapa ett nytt windowskonto, och se om samma problem återstår. Om det återstår är det definitivt ett virus av något slag.
Senast redigerad av Apathes 2013-01-21 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in