2013-01-21, 18:18
Medlem
Varnings för rörigt inlägg

Hej, är en 21 årig tjej som inte tycker sex är ett dugg skönt, samtidigt som det inte direkt är oskönt heller (det gör inte ont).
Vid vanligt vaginalt sex så känns det ungefär lika skönt orgasmframkallande som att klia sig i håret eller på foten, helt neutralt. Det ger mig liksom ingenting:/ G-punk stimulans likaså, ingenting eller bara kissnödig beroende på hur full blåsan är.
Försöker någon av oss smeka mig på klitoris så känns det lika upphetsande och orgasmframkallande som att bli smekt på knät eller armbågen, det är som klittan inte vill "aktivera" sig vid sex men en annan person för om jag smeker mig själv när jag är ensam så är det inga problem.

Har därför aldrig riktigt haft det skönt under sex (ännu mindre fått orgasm) och börjar därför nu tappa lusten till sex helt då det aldrig leder till någonting. Oftast så tröttnar jag och blir uttråkad efter bara 30 sekunders sex då jag inte känner något (eller jo jag känner klart och tydligt att han är inne i mig men det blir aldrig skönt).

Gör även ingen skillnad på om jag har starka känslor för killen eller om det enbart är ett ONS.

Vad göra?
Citera
2013-01-21, 18:26
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Stackars dej!

Men det finns en mängd saker du kan göra föra att kanske komma tillrätta med problemet:

Äter du p-piller? Sluta med dom och använd kondom!

Har du kanske en pågående infektion? Gå till en läkare!

Äter du antidepressiva mediciner eller lugnande? Prata med läkaren och byt sort.

Har du provat sexleksaker/onani och porrfilm? Gör det !

Är du eller har du varit deprimerad? Gå till en läkare och kolla upp dej!

Vitaminbrist/ Ätstörningar? Gå till en läkare.

Ja, sammanfattningsvis, du måste gå till en läkare eller gynekolog, för såhär kan du ju inte ha det!
Citera
2013-01-21, 18:28
Medlem
honeypennys avatar
Har aldrig heller fått en orgasm förutom när jag onanerat själv då, brukar du onanera? Och om du gör det, då vet du ju på ett ungefär vad du gillar under sex.

Men jag tycker ändå sex är sjukt skönt och upphetsande, speciellt när det är lite bdsmlekar inne i bilden. Se till att kanske bli riktigt kåt innan du har sex. Be din partner att tala om vad han vill göra med dig så kanske det kittlar till där nere

lycka till!
Citera
2013-01-21, 18:30
Medlem
Madman77s avatar
Hej!

Nu är jag kille och kanske diskvalificerad att svara. Men eftersom du uppenbarligen har sexlust och kan tillfredsställa dig själv kan det vara något psykologisk.

Låter jobbigt och hoppas du hittar någon bot.
Citera
2013-01-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Stackars dej!

Men det finns en mängd saker du kan göra föra att kanske komma tillrätta med problemet:

Äter du p-piller? Sluta med dom och använd kondom!

Har du kanske en pågående infektion? Gå till en läkare!

Äter du antidepressiva mediciner eller lugnande? Prata med läkaren och byt sort.

Har du provat sexleksaker/onani och porrfilm? Gör det !

Är du eller har du varit deprimerad? Gå till en läkare och kolla upp dej!

Vitaminbrist/ Ätstörningar? Gå till en läkare.

Ja, sammanfattningsvis, du måste gå till en läkare eller gynekolog, för såhär kan du ju inte ha det!
Tack för ditt svar.

*Nej, använder inga hormonella preventivmedel

*Frisk

*Inga antidepressiva (eller andra tabletter förrutom receptfria läkemedel vid mensvärk)

*Gillar inte porrfilm men händer att jag läser sexnoveller, fast det är ju vid onani och då har jag inga problem med att komma utan det är när det kommer en sexpartner med i bilden.

*Nej, möjligvis lite halvdeppad efter efter det tagit slut med någon eller liknande men aldrig ihållande.

*Äter(och tränar) normalt och tar vitamintillskott daglogen
Citera
2013-01-21, 18:32
Medlem
Kusinen5s avatar
Killarna kanske har smala och små?
Citera
2013-01-21, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honeypenny
Har aldrig heller fått en orgasm förutom när jag onanerat själv då, brukar du onanera? Och om du gör det, då vet du ju på ett ungefär vad du gillar under sex.

Men jag tycker ändå sex är sjukt skönt och upphetsande, speciellt när det är lite bdsmlekar inne i bilden. Se till att kanske bli riktigt kåt innan du har sex. Be din partner att tala om vad han vill göra med dig så kanske det kittlar till där nere

lycka till!
Vid onani är det inga som helst problem men så fort det kommer in en partner med i bilden så blir klitoris lika erogen som ett knä.

Citat:
Ursprungligen postat av Madman77
Hej!

Nu är jag kille och kanske diskvalificerad att svara. Men eftersom du uppenbarligen har sexlust och kan tillfredsställa dig själv kan det vara något psykologisk.

Låter jobbigt och hoppas du hittar någon bot.
Tack, hoppas det ändrar sig:/
Citera
2013-01-21, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Killarna kanske har smala och små?
Nej, det gör detsamma, känns lika neutralt då
Citera
2013-01-21, 18:42
Medlem
stopbitchings avatar
Säker på att du tänder på killar då?
Citera
2013-01-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Säker på att du tänder på killar då?
Ja, helt säker
Citera
2013-01-21, 18:45
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexUtanLust
Ja, helt säker

Funkar det inte om han slickar dig eller stimulerar med händerna heller alltså?
Citera
2013-01-21, 18:48
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexUtanLust
Ja, helt säker

Ditt problem är ju inte fysiskt i alla fall då du kan tillfredsställa dig själv. Jag tror du behöver hitta rätt fetisch bara, något scenario du blir riktigt kåt och upphetsad av. När man tillfredsställer sig själv så är man ju ofta i sina egna tankar och fantasier men när en partner kommer in i bilden så kan det bli lite rubbat. Försök er på något rollspel eller liknande så kanske det blir bättre. Eller dröm dig bort när han penetrerar dig som du skulle gjort om du själv onanerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in