2003-07-30, 00:54
Bannlyst
Mötte Cecilia Widengren (fd i Västra Götalands regionstyrelse) på stadsbiblioteket. Hon blängde på mig. Men hon visste ju inte hur känd jag är här på FB. :mrgreen:
2003-07-31, 14:54
Medlem
Snövits avatar
Va på Chiaro för några år sen och satt vid ett bord med några kompisar då kom e-type och snodde en av våra stolar (vi va bara 4 pers och en va i baren) jag sa då att han inte kunde ta den. Då sa han att han lämnar tillbaks den när min kompis kommer tillbaka. När min kompis kom tillbaks så gick hon fram till honom och sa att hon ville ha tillbaks sin stol. Då tittade han mycket frågande på henne och säger "skojar du, det kan du inte mena" hon stod på sig och han fick bära tillbaks stolen.
2003-07-31, 15:33
Medlem
Byfånens avatar
:? E-type är en dryg jäkel , jag stötte på mannen på en OK mack i Ekerö. Han var så jäkla dumdryg mot personalen !
2003-07-31, 15:41
Medlem
Micheys avatar
.

Robert Perlskog=Jubelsvin!

Sen kan man ju diskutera hans kändisstatus....tv-profil iaf.
2003-07-31, 15:52
Medlem
Jag har träffat Johan Oldenmark (Plexus) vid ett flertal tillfällen. Måste säga att han är bland de mest sympatiska och trevligaste personerna jag någonsin träffat. Svårt att tro om en så stor jävel (muskelös, inte lång)

Bland otrevliga skulle jag vilja ta upp alla jävla bratts som pendlar mellan verbier, Östermalm och San trope.
2003-07-31, 16:08
Medlem
colds avatar
Trevligast: Arne Hegerfors, canal +
Otrevligast: DR Alban.
Sen finns det givetvis ö-kändisar som tror att de är superkända, dit hör nästan alla dokusåpamänniskor....
Minns BB-Larssa till Meral i ett BB avnitt där de skulle bada:
Larssa: "Tänk du ligger här med en av Sveriges kändaste män...
Hahah!!
2003-07-31, 16:46
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Minns BB-Larssa till Meral i ett BB avnitt där de skulle bada:
Larssa: "Tänk du ligger här med en av Sveriges kändaste män...
Hahah!!
Du förstod inte ironin i det han sa då??? :roll:
2003-07-31, 17:10
Medlem
Johabbed bin Laugssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
...Wintzell var visserligen inte så farlig men han var väldigt överlägsen och körde med en dryg stil trots att det är länge sen han figurerade rikligt i kändispressen.

Nä, sedan han dog i cancer har han inte synts till så mycket.
2003-07-31, 17:33
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johabbed bin Laugsson
Citat:
...Wintzell var visserligen inte så farlig men han var väldigt överlägsen och körde med en dryg stil trots att det är länge sen han figurerade rikligt i kändispressen.

Nä, sedan han dog i cancer har han inte synts till så mycket.
Hahaha, undrar varför! (förlåt gud)
2003-08-01, 00:59
Medlem
Cineastens avatar
Johabbed: Kul. Jag syftade förståss på att han inte figurerade särskilt mycket i pressen de sista åren, när han fortfarande var i livet. Trodde det var underförstått. Drygfan! :evil:
2003-08-01, 01:03
Medlem
oGGos avatar
Citat:
Johabbed: Kul. Jag syftade förståss på att han inte figurerade särskilt mycket i pressen de sista åren, när han fortfarande var i livet. Trodde det var underförstått. Drygfan! :evil:
Du hajjade inte att han var ironisk gemtemot dig?
Herregud!

Eller var du det inte? 8O
2003-08-01, 09:03
Medlem
gållans avatar
Jävla Tore!

Tore Skogman sprang ner min brorsa på väg till Vasaloppsstarten 1974.
Jävla drägg!!! :evil:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in