• 2
  • 3
2013-01-25, 14:01
Medlem
WTtjackiss avatar
Brunt är inte alls oftast indica. Det mesta görs på marockansk sativa... svart afghan eller annan indica är ganska sällsynt.

TS du bör testa E någon gång varefall, serotonerga droger är de bästa som finns. Fast cannabis är ganska bra det med.
Senast redigerad av WTtjackis 2013-01-25 kl. 14:04.
2013-01-29, 00:59
Medlem
archeons avatar
Ok. Hur som helst, jag röker inte vanliga cigaretter. Och cannabis är ju tobak. Kommer jag bli beroende av vanliga cigg efteråt eller ? Kommer min kropp börja kräva efter nikotinet eller ?
2013-01-29, 04:56
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Ok. Hur som helst, jag röker inte vanliga cigaretter. Och cannabis är ju tobak. Kommer jag bli beroende av vanliga cigg efteråt eller ? Kommer min kropp börja kräva efter nikotinet eller ?

Cannabis är inte tobak.
Cannabis innehåller inte nikotin.
En del blandar ut med cigg. Ciggaretter innehåller tobak, och nikotin.
Inte cannabis.

Hur har du fått det till att cannabis är tobak?
2013-01-29, 05:58
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon

Om du röker marijuana utan att blanda i tobak så blir du såklart inte nikotinberoende.
Röker du hasch så måste du i de allra flesta fall blanda ut det med tobak och då finns det en risk att du blir nikotinberoende om du röker ofta och mycket eller meckar på tok för svaga jointar :P
2015-01-12, 15:08
Medlem
Ta det lugnt när du testar weed första gången.. Ta bara små blås och försiktiga för du kan börja hosta och då kan det göra lite ont

3-4 i början..
Sen ta en pause några secunder och sen ta några till.. där efter kommer du känna d må bra o softa loss
2015-01-12, 15:11
Medlem
Avnjut den med ett par vänner köp lite godis chips och dricka och rök lite i taget så att du inte får i dig för mycket
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in