Ok. Hur som helst, jag röker inte vanliga cigaretter. Och cannabis är ju tobak. Kommer jag bli beroende av vanliga cigg efteråt eller ? Kommer min kropp börja kräva efter nikotinet eller ?
Ok. Hur som helst, jag röker inte vanliga cigaretter. Och cannabis är ju tobak. Kommer jag bli beroende av vanliga cigg efteråt eller ? Kommer min kropp börja kräva efter nikotinet eller ?
Cannabis är inte tobak.
Cannabis innehåller inte nikotin.
En del blandar ut med cigg. Ciggaretter innehåller tobak, och nikotin.
Inte cannabis.
Om du röker marijuana utan att blanda i tobak så blir du såklart inte nikotinberoende.
Röker du hasch så måste du i de allra flesta fall blanda ut det med tobak och då finns det en risk att du blir nikotinberoende om du röker ofta och mycket eller meckar på tok för svaga jointar :P
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!