2005-05-09, 06:59
Medlem
-Q-s avatar
fick ett par flip-flops i födelsedagpresent för ett par veckor sedan, har bara de och ett par jympadojjor, så det blir nog en hel del användning av dem i sommar, trots att jag bor i stan (liten stad). Vem fan bryr sig om man ska gå ner på stan å göra något ärrende om man har flip-flops eller ej, kanske ett par enstaka modebögar men inte många fler, och jag bryr mig inte så jäättemkt vad sådana tycker
Tänker ju knappast köpa ett par sandalaktiga skor till, räcker med ett...om jag lär mig gå i dem dvs, nu viker jag tårna varje gång jag tar ett steg av någon anledning...
Citera
2005-05-09, 09:26
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
fick ett par flip-flops i födelsedagpresent för ett par veckor sedan, har bara de och ett par jympadojjor, så det blir nog en hel del användning av dem i sommar, trots att jag bor i stan (liten stad). Vem fan bryr sig om man ska gå ner på stan å göra något ärrende om man har flip-flops eller ej, kanske ett par enstaka modebögar men inte många fler, och jag bryr mig inte så jäättemkt vad sådana tycker
Tänker ju knappast köpa ett par sandalaktiga skor till, räcker med ett...om jag lär mig gå i dem dvs, nu viker jag tårna varje gång jag tar ett steg av någon anledning...

Det är väll mest att et är rätt sunkigt att glida runt i flip-flops i en statsmiljö. Så känner jag iallafall
Citera
2005-05-10, 19:39
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det är väll mest att et är rätt sunkigt att glida runt i flip-flops i en statsmiljö. Så känner jag iallafall
ok, gutt, sunkigt är gutt...
Citera
2005-05-10, 19:58
Bannlyst
Tjejer med snygga fötter kan gott ha det. Men alla andra bör ha på sig skor!
Citera
2005-05-10, 20:07
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag har tofflor när jag är hemma, men inte när jag ska nånstans eftersom dom är otympliga att gå längre sträckor i.
Citera
2005-05-10, 20:24
Medlem
Kan tipsa om Lacost flip-flopen. Oerhört sköna med typ iställer för plats mellan tårna och riktigt stilrena. Vet dock inte om de kommit till Sverige men jag skulle tippa på det.
Citera
2005-05-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rezziq
Skall killar (18-20år) använda Flip Flop? Själv tycker jag inte det men..

Noop skitfult, påminner om små bögiga snobbkillar på semester.
Citera
2005-05-11, 12:38
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag ser ingen orsak varför man inte skulle kunna ha på sig sandaler... Fast då skall man bara vistas i varma, soliga miljöer, annars ser det lite konstlat ut...
Citera
2005-05-11, 16:24
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkaboll
Noop skitfult, påminner om små bögiga snobbkillar på semester.

Ja, vad kan det annars vara?
Citera
2005-05-11, 18:40
Medlem
Natural Borns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezziq
Skall killar (18-20år) använda Flip Flop? Själv tycker jag inte det men..

Klart de ska!
Skulle aldrig gå till stranden utan mina svarta quiksilver Flip Flop. Det skönaste du kan ha på ett par fötter.

Slipper all tåsvett och det är snyggt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in