Ingen som nämnt havaianas? Orginalet av orginalet.... Köp ett par sådana så har ni flip-flops!
// peakk
Ägde ett par sådana när jag bode på NZ men gillar inte alls deras lösning för att fästa tåremen under skon. Annars trevliga flips, spec de med den Nya Zeelänska flaggan på.
hela surfstilen med billabong Quicksilver etc är jue störtskön och där ingår flip-flop, men jag tar inte på mig såna på stan, men dom funkar bra på sjön och på stranden
Det är snyggt på en del killar.
Har man fräsiga badbrallor, ett coolt linne och feta solbrillor är det helrätt att ha Flip Flop om man är kille.
Jag själv använder det inte, även om ovanstående kriterier passar in på en sommarklädd Hagge.
Tycker personligen att det är ytterst få personer som passar i linne vilket gör att man ser en jävla massa snubbar som glider runt i linne och tror dom är coola men ser ut som stryk. Personligen använder jag aldrig linne även det är rätt skönt en varm dag.
Skall killar (18-20år) använda Flip Flop? Själv tycker jag inte det men..
Så länge de inte är horribelt multi-/neonfärgade, är det väl ok. Ser lite sexigt, avslappnat, kontinentalt ut. Men det allra snyggaste är killar som är helt barfota!