2005-05-06, 13:13
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Jag hittade mina pa Rockaway Beach, Gamla Brogatan, det var iofs ett tag sedan men jag tjackade pa mig manga par sa jag har reserv i garderoben...

Nej, han har andra projekt pa gang nu, vet inte exakt vad men kanske finns det mer info pa www.neo.se eller www.sideways.se

Han ar forresten medlem har pa FB men verkat ha glomt bort det......

Han verkar bissy iaf .
Citera
2005-05-06, 13:14
Medlem
Ingen som nämnt havaianas? Orginalet av orginalet.... Köp ett par sådana så har ni flip-flops!

// peakk
Citera
2005-05-06, 13:34
Medlem
soundchecks avatar
Jag älskar alla former av sandler... underbart.

Helt sjukt underbart.
Citera
2005-05-08, 00:13
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peakk
Ingen som nämnt havaianas? Orginalet av orginalet.... Köp ett par sådana så har ni flip-flops!

// peakk

Ägde ett par sådana när jag bode på NZ men gillar inte alls deras lösning för att fästa tåremen under skon. Annars trevliga flips, spec de med den Nya Zeelänska flaggan på.
Citera
2005-05-08, 01:24
Medlem
Alladins avatar
Flip-Flop är kungligt på stranden, men jävligt veligt att gå med på stan. Ser inte vitsen med det...
Citera
2005-05-08, 11:42
Medlem
manganmanges avatar
hela surfstilen med billabong Quicksilver etc är jue störtskön och där ingår flip-flop, men jag tar inte på mig såna på stan, men dom funkar bra på sjön och på stranden
Citera
2005-05-08, 11:49
Medlem
hagge3s avatar
Det är snyggt på en del killar.
Har man fräsiga badbrallor, ett coolt linne och feta solbrillor är det helrätt att ha Flip Flop om man är kille.

Jag själv använder det inte, även om ovanstående kriterier passar in på en sommarklädd Hagge.
Citera
2005-05-08, 12:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Det är snyggt på en del killar.
Har man fräsiga badbrallor, ett coolt linne och feta solbrillor är det helrätt att ha Flip Flop om man är kille.

Jag själv använder det inte, även om ovanstående kriterier passar in på en sommarklädd Hagge.

Tycker personligen att det är ytterst få personer som passar i linne vilket gör att man ser en jävla massa snubbar som glider runt i linne och tror dom är coola men ser ut som stryk. Personligen använder jag aldrig linne även det är rätt skönt en varm dag.
Citera
2005-05-08, 20:15
Medlem
onits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezziq
Skall killar (18-20år) använda Flip Flop? Själv tycker jag inte det men..

Så länge de inte är horribelt multi-/neonfärgade, är det väl ok. Ser lite sexigt, avslappnat, kontinentalt ut. Men det allra snyggaste är killar som är helt barfota!
Citera
2005-05-08, 20:20
Medlem
Acquiences avatar
Fall folk vill använda flipflop så stör det mig inte så mycket, men jag skulle aldrig sätta på mig ett par
Citera
2005-05-09, 01:07
Medlem
orgrytes avatar
Jag kör med ett par svarta Converse. Dessa bärs endast på stranden, på båten och till tvättstugan.
Citera
2005-05-09, 01:49
Medlem
http://surl.se/jvy

Peak: tex till stranden (299:-)

Vagabond: används till tex linnebyxor. något använda som synes. (799:-)

Tiger (dock ingen flipflop): tex sommarfester hos polarna. dock aldrig till kortbyxor eller för utekväll på krogen/restaurangen. (995:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in