Häromdagen provade jag på att använda rökmix i mitt bakande för att se om det gav någon effekt. Jag blev positivt överraskad då jag fick effekt när jag använde en ur-144 rökmix i min kladdkaka (ca 1,5g). Jag gjorde på samma vis som man skulle gjort med cannabis där man smälter ner med smör bara det att jag sen silade bort rökmix resterna.
det enda jag kan kommentera på att det blev lite klen effekt med så lite till just en kladdkaka men men.....Vad har ni haft för upplevelser med olika rökmixar i matlagning och hur pass farligt är det att äta egentligen?
okey, jag fick en ganska bra effekt när jag provade andra gången jag förtärde det:P smälte ner mixen med smör och hällde i det i en kopp med havregryn och oboy, tog ca 2h för det att slå till men sen så fick man en schysst hjärnmassage så att säga hehe
Senast redigerad av Bro-cat 2013-01-19 kl. 13:00.
funkart utmärkt att äta sina cannabinoider dock krävs det betydligt högre mängd än vid rökning och effekten blir inte så som jag önskar i alla fall men funkar gör de alltid.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!