2013-01-17, 23:11
Medlem
Går det att titta på Svt play på Playstation 3? Vi har försökt men det händer inget då vi klickar på klippet. Någon spelare man ska hämta? Eller hur fungerar det, går det ens?
Citera
2013-01-17, 23:14
Medlem
yedis avatar
Har faktiskt ingen aning om det finns någon app eller liknande. Gick du in via nätet för att kolla på klippen eller har du något program? Har för mig att ps3 webläsaren har flash så det borde ju funka.

Citera
2013-01-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjamina
Går det att titta på Svt play på Playstation 3? Vi har försökt men det händer inget då vi klickar på klippet. Någon spelare man ska hämta? Eller hur fungerar det, går det ens?

Förstår nu att jag säkert placerade tråden helt fel. Förlåt!
Citera
2013-01-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Har faktiskt ingen aning om det finns någon app eller liknande. Gick du in via nätet för att kolla på klippen eller har du något program? Har för mig att ps3 webläsaren har flash så det borde ju funka.

Vi sätter i nätverkskabeln i ps3. Går in på webbläsare- förstoringsglas- skriver svtplay i sökrutan men det kommer bara upp massa andra "sidor" eller vad det är.
Det finns direktlänkar till youtube, twitter och google till höger.
Citera
2013-01-17, 23:25
Medlem
yedis avatar
Så du söker alltså efter 'svtplay' i någon sökmotor? Eller skriver du in adressen svtplay.se?
Citera
2013-01-17, 23:29
Medlem
Citat:
Så du söker alltså efter 'svtplay' i någon sökmotor? Eller skriver du in adressen svtplay.se?

Har skrivit både adress och bara svtplay.
Men vi kommer fram till svtplay-sidan, hittar klippet men när vi ska klicka play så händer det ingenting och filmrutan blir svart.
Citera
2013-01-17, 23:31
Medlem
yedis avatar
Citat:
Har skrivit både adress och bara svtplay.
Men vi kommer fram till svtplay-sidan, hittar klippet men när vi ska klicka play så händer det ingenting och filmrutan blir svart.
Den buffrar inte då? Har du gett den tid att ladda?
Citera
2013-01-17, 23:38
Medlem
Kikus avatar
Du kan inte titta på SVT play då det krävs en senare uppdatering av flashplayer. Testa att uppdatera din konsol.
Citera
2013-01-17, 23:52
Medlem
Citat:
Den buffrar inte då? Har du gett den tid att ladda?

Ahaa, nä har egentligen inte gett den så mycket tid. Kändes som det var kört när bilden bara "dog". Men ska prova det vid senare tillfälle.
Citera
2013-01-17, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Du kan inte titta på SVT play då det krävs en senare uppdatering av flashplayer. Testa att uppdatera din konsol.

Ok, men är det en "Systemuppdatering" jag ska göra då?
Citera
2013-01-17, 23:57
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ok, men är det en "Systemuppdatering" jag ska göra då?
Jag sätter mina internets på det.

Om nu Sony har senaste Flashplayer i sin uppdatering.
Citera
2013-01-18, 00:04
Medlem
Ok, tack så mycket till er

Jag kommer säkert med följdfrågor inom kort.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in