Går det att titta på Svt play på Playstation 3? Vi har försökt men det händer inget då vi klickar på klippet. Någon spelare man ska hämta? Eller hur fungerar det, går det ens?
Har faktiskt ingen aning om det finns någon app eller liknande. Gick du in via nätet för att kolla på klippen eller har du något program? Har för mig att ps3 webläsaren har flash så det borde ju funka.
Funkade för mig att porrsurfa för några år sedan...
Går det att titta på Svt play på Playstation 3? Vi har försökt men det händer inget då vi klickar på klippet. Någon spelare man ska hämta? Eller hur fungerar det, går det ens?
Förstår nu att jag säkert placerade tråden helt fel. Förlåt!
Har faktiskt ingen aning om det finns någon app eller liknande. Gick du in via nätet för att kolla på klippen eller har du något program? Har för mig att ps3 webläsaren har flash så det borde ju funka.
Funkade för mig att porrsurfa för några år sedan...
Vi sätter i nätverkskabeln i ps3. Går in på webbläsare- förstoringsglas- skriver svtplay i sökrutan men det kommer bara upp massa andra "sidor" eller vad det är.
Det finns direktlänkar till youtube, twitter och google till höger.
Så du söker alltså efter 'svtplay' i någon sökmotor? Eller skriver du in adressen svtplay.se?
Har skrivit både adress och bara svtplay.
Men vi kommer fram till svtplay-sidan, hittar klippet men när vi ska klicka play så händer det ingenting och filmrutan blir svart.
Har skrivit både adress och bara svtplay.
Men vi kommer fram till svtplay-sidan, hittar klippet men när vi ska klicka play så händer det ingenting och filmrutan blir svart.
Den buffrar inte då? Har du gett den tid att ladda?