Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-17, 20:38
Bannlyst
Kollade nyss Aktuella ämnen och Nya inlägg och I&I var inte där med ett enda ämne.
Har aldrig hänt förut. Har ni styrt upp på något sätt?
Citera
2013-01-17, 20:44
Medlem
8xxSeriess avatar
Numera avgör moderatorer vad som ligger i aktuella ämnen, således är det inte vad som är mest diskuterat etc.... om jag fattat det rätt??
Citera
2013-01-17, 20:49
Medlem
ChristianXs avatar
Nya inlägg är just nya inlägg, och vad gäller Aktuella Ämnen så är det inte heller en massa dolda trådar där från I&I så det är helt enkelt så det ser ut just nu, utan moderatorernas påverkan.
Citera
2013-01-17, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Numera avgör moderatorer vad som ligger i aktuella ämnen, således är det inte vad som är mest diskuterat etc.... om jag fattat det rätt??

Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Nya inlägg är just nya inlägg, och vad gäller Aktuella Ämnen så är det inte heller en massa dolda trådar där från I&I så det är helt enkelt så det ser ut just nu, utan moderatorernas påverkan.
Förstår ej?
Citera
2013-01-17, 20:57
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silkcord
Förstår ej?
Det du ser under Nya inlägg är helt ofiltrerat. Är där få I&I-trådar med där så beror det på att få för tillfället skriver i just det forumet. Den mest lästa tråden där just nu har ca 30 läsare.
Citera
2013-01-17, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det du ser under Nya inlägg är helt ofiltrerat. Är där få I&I-trådar med där så beror det på att få för tillfället skriver i just det forumet. Den mest lästa tråden där just nu har ca 30 läsare.
Ok men första gången inte ett ämne från I&I varit med på Aktuella/Heta ämnen eller nya inlägg.
Därför min fråga.
Citera
2013-01-17, 21:21
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ok men första gången inte ett ämne från I&I varit med på Aktuella/Heta ämnen eller nya inlägg.
Därför min fråga.
Det är omöjligt att svara på eftersom det inte går att säga vilka effekter det fått att några trådar tidigare har dolts. Just nu är det dock ingen I&I-tråd som på egna meriter hade tagit sig in på AÄ, och det är så vitt jag vet inget mål att I&I inte ska förekomma på listan utan det är en mix utav forum och trådar som eftersträvas.
Citera
2013-01-17, 21:30
Medlem
Citat:
Förstår ej?

När det finns hög kvalitet på en tråd och därmed större intresse för någon tråd, så kommer
den komma upp på AÄ. Det gäller numera för hela flashback, även I&I

Detta är min syn på saken, som helt vanlig användare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in