Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Det är så du känner men varför gör du det? Du verkar ju ha ett hyffsat bra liv så då är alltså den psykiska ohälsan du känner något som du själv skapat och när du inser varför du mår dåligt kommer du snabbt kunna lösa det.
Vet inte varför jag mår så dåligt just nu, för stunden mår jag faktiskt ingenting vet inte ifall det kan klassas som depression men jag är varken glad eller ledsen just nu, jag
existerar bara känns det som. Kom och tänka på första gången jag fick självmordstankar för 2 år sedan, då hade ingenting speciellt hänt heller, det kommer och går bara men nu har jag haft en kontinuerlig depression sen tidigt i höstas.
Som jag nämnde har jag flera pundare i släkten på båda leden som varit deprimerade så det kanske är genetiskt?
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Kan lägga mig vid 20-tiden o sova till 12-tiden nästa dag.
Där känner jag igen mig, brukar sova ofantligt länge, upp till 13-14 timmar per dag även fast jag sovit länge tidigare dagar, vissa dagar brukar jag inte ens gå upp ur sängen efter jag vaknat utan spenderar kanske 1-2 timmar i den och funderar på skit som gör mig ännu mer deprimerad, fan det är som en ond cirkel.